Skip to main content

de oude V8 box deed het niet s avonds nog wel, sochtends nietmeer. Hiervoor heb ik een nwe v10a ontvangen. De stekkers 1 op 1 overgezet op deze box. Er gaat even een groen lampje branden, daarna blauw knipperen en dan op rood. Verder doet de box niks. Tel.contact bij KPN weet het ook niet. 

Hoi @Home25 
Heb je glasvezel of DSL?
Bij glasvezel zit dan de kabel van de glasvezel NTU wel in de WAN stekker?
De vier gele ingangen zijn niet allemaal gelijk n.l.


Ik heb dsl


De gele aansluiting waar WAN bij staat kun je dan niet gebruiken, er zijn dus slechts 3 UTP aansluitingen beschikbaar.


Nee, staat ook in de gebruiksaanwijzing dus die ingang heb ik niet gebruikt


U heeft het stekkertje vanaf het isra punt in de grijze poort zitten?

 


Ja grijze stekker zit in grijze poort, gele stekker (interactieve tv) zit in gele poort en de stroomadapter in de power ingang. Meer stekkers had ik niet en heb ik niet


Ok. De grijze stekker ziet er verder netjes uit? Kastje waar dat kabeltje van die grijze stekker naar toe loopt ziet er ook goed uit? Geen beschadigde draad ofzo?

Die gele stekker zou je eventueel eerst nog ff los kunnen laten.


Stekkers zijn voor zover ik kan zien goed. Is ook niks mee gebeurt, modem staat en stond in de meterkast, daar komt zelden iemand. Gele stekker heb ik er ook al uitgelaten maar geeft zelfde resultaat….rood lampje 


Dan moet er toch een monteur komen denk ik. Kans is aanwezig dat die V8 helemaal niet stuk was...


:thinking: Vrees het ook. Alleen kan niemand bij KPN vertellen voor wie de kosten van de monteur dan zijn.


In ieder geval bedankt voor het meedenken!


Hoi @Home25. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je samen met @Nick83 en @huistijger alle kabels al bij langs bent gelopen, waarvoor dank. Als het lampje rood blijft branden, dan lijkt het mij ook verstandig dat er een monteur bij jou langs komt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @Home25. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je samen met @Nick83 en @huistijger alle kabels al bij langs bent gelopen, waarvoor dank. Als het lampje rood blijft branden, dan lijkt het mij ook verstandig dat er een monteur bij jou langs komt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten op het KPN forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg geholpen bent. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer