Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding met v10a

  • March 12, 2020
  • 13 reacties
  • 78 keer bekeken

de oude V8 box deed het niet s avonds nog wel, sochtends nietmeer. Hiervoor heb ik een nwe v10a ontvangen. De stekkers 1 op 1 overgezet op deze box. Er gaat even een groen lampje branden, daarna blauw knipperen en dan op rood. Verder doet de box niks. Tel.contact bij KPN weet het ook niet. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Home25. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je samen met @Nick83 en @huistijger alle kabels al bij langs bent gelopen, waarvoor dank. Als het lampje rood blijft branden, dan lijkt het mij ook verstandig dat er een monteur bij jou langs komt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten op het KPN forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg geholpen bent. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 12, 2020

Hoi @Home25 
Heb je glasvezel of DSL?
Bij glasvezel zit dan de kabel van de glasvezel NTU wel in de WAN stekker?
De vier gele ingangen zijn niet allemaal gelijk n.l.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2020

Ik heb dsl


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 12, 2020

De gele aansluiting waar WAN bij staat kun je dan niet gebruiken, er zijn dus slechts 3 UTP aansluitingen beschikbaar.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2020

Nee, staat ook in de gebruiksaanwijzing dus die ingang heb ik niet gebruikt


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 12, 2020

U heeft het stekkertje vanaf het isra punt in de grijze poort zitten?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2020

Ja grijze stekker zit in grijze poort, gele stekker (interactieve tv) zit in gele poort en de stroomadapter in de power ingang. Meer stekkers had ik niet en heb ik niet


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 12, 2020

Ok. De grijze stekker ziet er verder netjes uit? Kastje waar dat kabeltje van die grijze stekker naar toe loopt ziet er ook goed uit? Geen beschadigde draad ofzo?

Die gele stekker zou je eventueel eerst nog ff los kunnen laten.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2020

Stekkers zijn voor zover ik kan zien goed. Is ook niks mee gebeurt, modem staat en stond in de meterkast, daar komt zelden iemand. Gele stekker heb ik er ook al uitgelaten maar geeft zelfde resultaat….rood lampje 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 12, 2020

Dan moet er toch een monteur komen denk ik. Kans is aanwezig dat die V8 helemaal niet stuk was...


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2020

:thinking: Vrees het ook. Alleen kan niemand bij KPN vertellen voor wie de kosten van de monteur dan zijn.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 12, 2020

In ieder geval bedankt voor het meedenken!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Home25. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je samen met @Nick83 en @huistijger alle kabels al bij langs bent gelopen, waarvoor dank. Als het lampje rood blijft branden, dan lijkt het mij ook verstandig dat er een monteur bij jou langs komt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2020

Hoi @Home25. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je samen met @Nick83 en @huistijger alle kabels al bij langs bent gelopen, waarvoor dank. Als het lampje rood blijft branden, dan lijkt het mij ook verstandig dat er een monteur bij jou langs komt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten op het KPN forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg geholpen bent. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!