Skip to main content
Sinds gisteren avond kunnen wij geen interactieve tv meer kijken en sinds vanmorgen ook op de telefoons en tablet geen WIFI meer. Het geeft aan wachtwoord onjuist... maar dit klopt absoluut niet.



Router is een Experia box v9



Al wat procedures van KPN site geprobeerd maar er lijkt geen storing te zijn. Stekker eruit gehad, draadloze verbindingsets opnieuw gekoppeld, router gereset. Doet allemaal niets...



Iemand een idee??
Goedemiddag, alles doet het hier weer gelukkig! Wel wil ik graag bespreken hoe het zit met evt. compensatie etc.

waar over wil je compensatie hebben? Heb je dan extra kosten gemaakt? 🤔 😉
Nou 2,5 week zonder t.v. en telefoon. Meerdere dagen zonder internet. Dus niet geleverd waar ik voor heb betaald. Mijn belbundel opgemaakt. Veel van mijn tijd hierin gestoken, meerdere afspraken met monteurs, telefoongesprekken, deze onderonsjes...



Ik neem aan dat jij dit ook niet typt zonder er voor betaald te krijgen? 🤔😉 🙄



Dan heb ik het nog niet over onze autistische pleegzoon die 2,5 week van slag is geweest omdat hij zijn dagelijkse ritme niet kon volgen (kijken van bepaalde programma's). Mijn energie die het kost (als chronisch zieke nog meer dan een ander).



Buiten dit alles heeft je collega aangegeven om hier op terug te komen wanneer het probleem was opgelost... Wellicht is het haar weer ontschoten want het heeft nogal even geduurd voordat het probleem was opgelost. Misschien moet je je even inlezen??
Goed om te horen dat alles nu weer goed werkt. Dan is het nu inderdaad tijd om het over compensatie te gaan hebben. Sowieso vergoeden we natuurlijk de periode dat je geen diensten hebt gehad. In verband met privacy stuur ik je daar zo even een privébericht over.