Skip to main content

normaliter zouden we in oktober overstappen naar odido, echter hebben wij begin september odido laten weten niet te willen overstappen en bij KPN te blijvenOdido heeft te horen gekregen van KPN dat we toch niet zouden overstappen en zo zou alles geregeld zijn.. sinds eergister hebben wij geen wifi meer. Meerdere keren gebeld, wordt gezegd dat odido de lijn vrij moet geven. Odido gecontacteerd en die lachen ons eigenlijk uit en zeggen: maar meneer we hebben nooit aan de lijn gezeten, want vanaf begin september hebben jullie aangegeven toch niet te willen overstappen. Dit ook bij KPN aangegeven maar het lijkt dat niemand weet wat te doen. Het enige dat gedaan wordt is spoed er achter gezet zonder resultaat.. gister is er spoed achter gezet geworden, wordt je gebeld en word gezegd: je diensten kan je gebruiken, dus niet.. gister terug gebeld en wordt er gezegd trek het modem uit en glasvezel kastje en erna moet alles het weer doen ( dit al heel vaak geprobeerd en aangegeven). Maar dit doet ook iedere keer niks. Als je aan geeft dat hij het alsnog niet doet word je afgescheept met: we bellen u vrijdag wel terug om te kijken of alles het weer doet en er wordt gewoon opgehangen!! Vandaag 2 keer gebeld , weer spoed er achter gezet. Zou voor 17uur terug gebeld worden niet gebeurd, weer terug gebeld en nu zou ik voor 22 uur terug gebeld worden, is het raar dat ik er een hard hoofd in heb? Bij de vraag of er tegenmoetkoming tegen staat wordt er gezegd van niet. Terwijl vermeld staat als een storing langer dan 12 uur aanhoudt je een tegemoetkoming moet krijgen. Het zou fijn zijn als er iemand is die daadwerkelijk iets kan doen waardoor wij wifi hebben. Mocht het probleem niet opgelost worden, wordt de rekening teruggestort. Want ik ga niet betalen voor jullie service te gebruiken die er niet is..  

Beste @Kevinkpn94, wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Goed om te lezen dat er wel spoed achter gezet wordt, maar is het inmiddels opgelost? Via de community heb je vooral contact met andere klanten. Helaas is hier echt de hulp van KPN nodig. Wij zijn ook aanwezig, maar zoals je merkt, kan het even duren voordat je een reactie van ons krijgt. 

Normaliter zou ons advies dan ook zijn: neem contact op met de collega's via Facebook of X óf plan een belafspraak in met de collega's van de klantenservice. In beide gevallen is er rechtstreeks contact en kunnen we samen kijken hoe we dit op gaan lossen.

Mocht je dit nu niet (meer) willen en wil je dat ik er naar kijk, vul dan gerust je profiel aan met je adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Dit duurt dan dus wel iets langer. 

Als laatste: als het probleem bij KPN ligt, zullen we je, nádat het probleem is opgelost, tegemoetkomen in de abonnementskosten. Het storneren van de rekening kan juist tot hogere kosten leiden en dat willen we natuurlijk voorkomen! 

Reageer