Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi meer na reset

  • January 8, 2020
  • 2 reacties
  • 142 keer bekeken

Hendrikus8219
Nieuwkomer

ik heb een vraag de expira box v10 naar fabrieksinstellingen gezet en nu krijg ik geen verbinding meer met de wifi weten jullie hier wat voor we hebben 5 telefoons hier 3 doen het wel weer via de wifi en 2 krijg ik niet verbonden

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Hendrikus8219 Hoe is de status nu? Heb je alles alweer aan de praat gekregen? Als het nog steeds speelt kun je wellicht deze handige servicetool gebruiken om je wachtwoorden weer aan te passen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 8, 2020

Welkom @Hendrikus8219 

 

Zou je eens in de instellingen van het mobiele toestel het netwerk kunnen "vergeten" en opnieuw kunnen verbinden? 

 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2020

Hallo @Hendrikus8219 Hoe is de status nu? Heb je alles alweer aan de praat gekregen? Als het nog steeds speelt kun je wellicht deze handige servicetool gebruiken om je wachtwoorden weer aan te passen.Â