Skip to main content

De Wi-Fi werk bij ons niet meer. Wel doet de tv verbinding het maar geen draadloze verbinding van Wi-Fi. Het modem V8 hebben we al een paar keer gereset maar dat helpt niet.

Hoe kunnen wij weer Wi-Fi verbinding krijgen

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Cvandervern,
Misschien een overbodige vraag, maar brand het lampje Wireless op de Experia Box wel? Heb je wel verbinding met wifi maar geen internet? Ik hoor het graag 🙂


Hallo @Cvandervern,
Misschien een overbodige vraag, maar brand het lampje Wireless op de Experia Box wel? Heb je wel verbinding met wifi maar geen internet? Ik hoor het graag 🙂

Ja de lampjes branden allemaal.  Nee hebben  helemaal geen verbinding met Wi-Fi hij kan hem niet vinden. Dus geen internet en geen wifi


Hallo @Cvandervern,
Helder, toevallig ook het modem een harde reset gegeven? Even met een dun voorwerp in het resetgaatje prikken tot het powerlampje alleen overblijft. Dan gaat het modem alles terugzetten naar de situatie uit de doos en worden na een paar minuten ook weer de wifi gegevens opnieuw ingeladen. Als je dan nog geen verbinding hebt kan het misschien helpen om op alle apparaten even het wifi netwerk te vergeten en opnieuw in te loggen. 


Hallo @Cvandervern,
Helder, toevallig ook het modem een harde reset gegeven? Even met een dun voorwerp in het resetgaatje prikken tot het powerlampje alleen overblijft. Dan gaat het modem alles terugzetten naar de situatie uit de doos en worden na een paar minuten ook weer de wifi gegevens opnieuw ingeladen. Als je dan nog geen verbinding hebt kan het misschien helpen om op alle apparaten even het wifi netwerk te vergeten en opnieuw in te loggen. 

we hebben de moden al gerest ook dat hielp niet. 

Alle apparaten vergeten ook al gedaan maar hij kan onze Wi-Fi helemaal niet vinden dus kan ook niet op nieuw inloggen 

zou het Wi-Fi gedeelte van de modem ook defect kunnen zijn?

 


Hallo @Cvandervern,

Als de harde fabrieksreset ook niet werkt dan vrees ik dat dat het geval kan zijn.  
Ik wil je adviseren om even te bellen met de klantenservice op 0800-0402 of hier je forumprofiel aan te vullen met je gegevens. Deze laatste optie is op dit moment wel wat drukker (wachttijd langer dan 2 dagen). Dan gaat een medewerker voor je aan de slag.


Bedankt


Hoi @Cvandervern, Geen WiFi meer dus. Ik wilde dan ook meekijken naar jouw verbinding, maar ik kan jouw aansluiting niet vinden. Je bent denk ik klant bij Telfort en wil je vragen met hen contact op te nemen via 0900-9596 of via Facebook of Twitter.