Skip to main content

De WiFi werkt zonder de wifiversterkers prima.

op t moment dat wij de versterkers willen aansluiten, krijgen we op geen enkele manier verbinding met internet. De hele netwerknaam is verdwenen. Na 300x gebeld te hebben met KPN, mochten we gratis nieuwe WiFi versterkers ophalen in de winkel. Mijn vriend speciaal een middag vrij genomen om dat te regelen… komt hij in de winkel en krijgt te horen dat we ze alleen mee mogen nemen als hij €100 zou betalen. Dus met lege handen naar huis. Thuis kpn wederom gebeld, nee het ligt aan het modem, niet de versterkers. Dus nieuw modem… en je raadt het al, na het aansluiten van de versterkers, precies hetzelfde probleem. Dus wederom KPN gebeld, ze zou me even in de wacht zetten dus ik vraag bewust, mocht de verbinding wegvallen.. BEL JE ME DAN TERUG, ja we hebben uw nummer, dan bel ik terug. Na een half uur in de wacht te hebben gestaan, bam verbinding weg.. en denk je nou dat ik wordt terug gebeld door KPN zoals afgesproken??!! Nee natuurlijk niet... 

dus na vele valse beloftes, nog steeds geen steek verder gekomen!!! 

Hallo @ZEEROntevredenKLANT , geeft zowel de modem als de Experia wifi's (de zwarte?) een fabrieksreset.

Zet dan de modem aan en wacht totdat deze volledig op stoom is. Sluit dan de 1e versterker aan en wacht totdat links het groene en blauwe lampje brandt.

Sluit vervolgens de 2e versterker aan en wacht totdat links het groene en blauwe lampje brandt.

 


Hoi @ZEEROntevredenKLANT en welkom op het KPN Forum. Excuses voor de late reactie, het is erg druk waardoor ik niet eerder in de gelegenheid was om je bericht te beantwoorden. Ik zie dat @JanD je al van goed advies heeft voorzien; heb je deze stappen gevolgd en is het probleem hiermee verholpen? Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat natuurlijk graag!


Reageer