Skip to main content

Alle lampjes branden groen op de modem( box12) en op meerdere gsm,s en is de signaalsterkte goed, maar verbinden luk niet. Modem gereset. Helpt niet. Power off/ on helpt ook niet. WiFi op de radio werkt ook niet.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

is het niet het wachtwoord van het oude modem?


Wachtwoord is goed. Wifi ontvangst was er eerst wel. Maar op zolder slecht. In overleg met telefonische helpdesk geprobeerd de ontvangst te verbeteren. Ik moest de modem resetten. Werkte niet: modem viel niet uit. Daarna in overleg de voeding er afgehaald. Opnieuw opgestart. Alle lampjes branden weer goed. Signaal goed. Maar verbinding maken lukt niet meer.  

.


ah,oke.

Dus eerst werkte wifi wel maar na een reset niet meer?

Dit modem lijkt me niet helemaal lekker.Ik zou 0800-0402 bellen voor een swap.En zeg dan ook dat je graag via de logistieke afdeling de v10 ontvangt omdat je klaar bent met de box 12.De v10 is namelijk veeeeeel beter.


Wat gebeurt er dan? Blijft je telefoon proberen of geeftie een melding?

Dat op zolder is gewoon een bereik kwestie, eerst moet je fatsoenlijk kunnen verbinden.


Goedenavond @herverber en welkom hier op het forum!

 

Wat is momenteel de stand van zaken, kan ik je nog ergens mee van dienst zijn? Mocht dat zo zijn, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :)