Skip to main content

Hallo ,

Ik heb geen wifi op mijn ipad pro. Ook op mijn mobile telefoon geen wifi wel 4g. Pc loopt normaal .

heb kpn al gebeld en apple ook maar nog geen resultaat. Ipad blijft wifi eruit gooien.

Wie kan mij helpen?

 

Groet Jan

 

Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Goedenavond @jdwhbccb en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt. Ik denk graag met je me maar heb wel een heleboel wedervragen. Heeft de wifi bijvoorbeeld eerder wel gewerkt op je iPad Pro? En je mobiele telefoon is dan ook een iPhone? En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit probleem op te lossen? Je geeft verder aan dat je hier ook al contact over hebt gehad met zowel Apple als KPN; hoe lang loopt dit al? En werkt je iPad Pro wel op een ander wifi netwerk? Heb je dat al eens geprobeerd?


Beste Janz,

De wifi is er zomaar mee gestopt. Ik heb kpn gesproken en deze hebben mijn router opnieuw ingesteld. Ook een nieuwe kabel geplaatst  maar ook dat werkt niet. Volgens KPN  is het singaal goed en zijn ervan uit KPN geen problemen. Ik heb geen tv maar mijn computer werkte gewoon normaal op wifi. ik heb netgear voor mijn computer.Met Apple heb ik mijn ipad opnieuw ingesteld maar dat mocht niet baten. Dit loopt nu een week . Het vreemde is dat ik soms wel wifi op mijn ipad heb maar dan gaat de wifi er na een half uurtje weer uit. Telkens wifi opnieuw ingevoerd maar jhet helpt niet. Ik heb een samsung smartfhone en deze doet het thuis alleen op 4g . Deze geeft geen icoontje aan dat het met wifi verbonden is. Op mijn werk geeft de smartphone wel een het juiste icoontje . Kpn geeft aan dat het te maken kan hebben met de versie van mijn ipad 16.1 . Morgen neem ik mijn ipad mee naar mijn werk om te zien of hij het daar wel goed doet.

Ik zal het je laten weten.

 

Fijn dat je geantwoord hebt.

 

Vriendelijke groet

Jan van der Valk


Beste Janz,

De wifi is er zomaar mee gestopt. Ik heb kpn gesproken en deze hebben mijn router opnieuw ingesteld. Ook een nieuwe kabel geplaatst  maar ook dat werkt niet. Volgens KPN  is het singaal goed en zijn ervan uit KPN geen problemen. Ik heb geen tv maar mijn computer werkte gewoon normaal op wifi. ik heb netgear voor mijn computer.Met Apple heb ik mijn ipad opnieuw ingesteld maar dat mocht niet baten. Dit loopt nu een week . Het vreemde is dat ik soms wel wifi op mijn ipad heb maar dan gaat de wifi er na een half uurtje weer uit. Telkens wifi opnieuw ingevoerd maar jhet helpt niet. Ik heb een samsung smartfhone en deze doet het thuis alleen op 4g . Deze geeft geen icoontje aan dat het met wifi verbonden is. Op mijn werk geeft de smartphone wel een het juiste icoontje . Kpn geeft aan dat het te maken kan hebben met de versie van mijn ipad 16.1 . Morgen neem ik mijn ipad mee naar mijn werk om te zien of hij het daar wel goed doet.

Ik zal het je laten weten.

 

Fijn dat je geantwoord hebt.

 

Vriendelijke groet

Jan van der Valk

Dankjewel voor de duidelijke terugkoppeling @jdwhbccb!
Ben ook benieuwd of je iPad het op je werk wel gaat doen wanneer deze is verbonden met de wifi. Heb je naast je computer, telefoon en iPad ook nog andere apparaten in huis die gebruik maken van de wifi?


Beste Janz ,

 

Ik heb nog wel sonos. Die werkt ook op wifi en die doet het de ene keer wel en de andere keer niet. Mijn aplle ipad doet het op het werk wel. Nu lijkt het of de wifi beter werkt. De ipad doet het weer een dag.

Ik zal toch even een andre wifi versterker kopen wellicht zal dat ook nog schelen. Mijn Samsung phone doet het echter nog steeds niet.

 

Ik hou je op d hoogte.

 

Dank je wel.

 

Jan


Beste Janz ,

 

Ik heb nog wel sonos. Die werkt ook op wifi en die doet het de ene keer wel en de andere keer niet. Mijn aplle ipad doet het op het werk wel. Nu lijkt het of de wifi beter werkt. De ipad doet het weer een dag.

Ik zal toch even een andre wifi versterker kopen wellicht zal dat ook nog schelen. Mijn Samsung phone doet het echter nog steeds niet.

 

Ik hou je op d hoogte.

 

Dank je wel.

 

Jan

Bedankt voor de terugkoppeling @jdwhbccb!

Mooi dat je iPad in ieder geval weer lijkt te werken via de wifi. Die Samsung telefoon  doet het dus nog steeds niet; doet deze het dan wel wanneer die verbonden is met een ander wifi netwerk dan bij jou thuis?


Beste Janz ,

 

Alles doet het weer. Ik heb een nieuwe wifi versterker en nu doet alles het weer.

 

Dank je wel voor je reacties.

 

Groet Jan


Beste Janz ,

 

Alles doet het weer. Ik heb een nieuwe wifi versterker en nu doet alles het weer.

 

Dank je wel voor je reacties.

 

Groet Jan

Goedemorgen @jdwhbccb, mooi om te lezen dat jouw problemen met een nieuwe wifi versterker zijn verholpen en ook bedankt dat je dit nog even hebt laten weten!