Skip to main content
Ik heb een oranje knop op Xperia box als ik op herstel klik lukt het niet en word het rood

Iemand enig iedee?
Heb je al geprobeerd om de Experiabox helemaal van de stroom te halen en daarna weer op te starten?



Betekenis knoppen: Services: groen (alle diensten werken) oranje (probleem met VoIP, ITV of internet, probeer de herstelknop) rood (niet oplosbaar probleem, neem contact op met helpdesk)



Als het niet lukt?, vul dan even jouw forum-profiel.
Goedemiddag @Balatwerm. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice of kan je nog steeds geen gebruik maken van jouw WiFi verbinding? Als het probleem nog niet is verholpen, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? We horen graag van je!
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer