Skip to main content

Mijn probleem met de wifi is inmiddels opgelost beste leden.

👍

Hoi @Michael.V, heel fijn om te lezen en ook bedankt voor het laten weten!

Mocht je onze hulp in de toekomst nog een keertje nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag, voor nu een fijne zondag toegewenst :) 


Hallo,

Zo daar ik binnen kom heb ik geen  verbinding met wifi . Ik moet steeds mijn telefoon uit en aanzetten. Hoe kan ik dit verhelpen?


Hoi @Boost en dank voor jouw bericht!

Bedoel je dan dat je wel weer wifi hebt nadat je je telefoon uit - en aan hebt gezet? Wat voor toestel gebruik je? En is deze ook helemaal up to date qua software en dergelijke? En speelt dit bij elk wifi netwerk waarmee je probeert te verbinden met je mobiele telefoon?


Hoi, ik heb geen wifi als ik thuis kom en bijna geen bereik. Als ik de telefoon uit en aanzet dan wel. Ik heb een Oppo 53 s en is geüpdatet. Sinds wij glasvezel hebben is dit probleem ontstaan. 

 


Hoi, ik heb geen wifi als ik thuis kom en bijna geen bereik. Als ik de telefoon uit en aanzet dan wel. Ik heb een Oppo 53 s en is geüpdatet. Sinds wij glasvezel hebben is dit probleem ontstaan. 

 

En hoe gaat het dan met andere apparaten die verbonden zijn met de wifi? Werken die wel goed in die zin dat je deze niet elke keer uit - en aan hoeft te zetten? En wat wanneer je met dit toestel van Oppo verbinding maakt met een ander wifi netwerk, moet je je toestel dan ook elke keer uit - en aanzetten? 

Wat je misschien eens kunt proberen, is om de wifi helemaal opnieuw in te stellen op je toestel. Daarmee bedoel ik dat je het wifi netwerk verwijdert van je telefoon en deze vervolgens opnieuw instelt (je dient dan ook het wachtwoord eenmalig opnieuw in te vullen). 


Reageer