Skip to main content

Het wifi lampje gaat uit op de Experia V10 dan geen wifi meer?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Opnieuw opstarten dan werkt het soms weer maar later is het weer uit


Heb je wifi versterkers van kpn? Heb je al een harde reset gedaan?


Ja er hang een Kpn wifi versterker aan ook als ik die kabel los koppel blijft de Wifi weg vallen

Ook een harde reset heeft geen verbetering gebracht

er hangt nu een andere router aan en die geeft wel een wifi signaal, maar de experia  V10 box is niet goed ben ik bang voor

ga er in het weekend nog wel een keer helemaal met een harde reset en dan opnieuw instellen bezig


Hoi @19Ruud53 en bedankt voor jouw bericht!

 

Hopelijk lukt het je dit weekend om dit probleem te fixen maar mocht dat onverhoopt niet lukken, laat het dan vooral weten. Indien nodig kunnen we de Experia Box altijd omruilen mocht er echt sprake zijn van een defect!


Bedankt voor je mee denken je ziet het antwoord wel


Als u een Experiabox v10 heeft, en u koppelt daar een KPN WiFi versterker aan, dan klopt het dat het wireless lampje op de Experiabox uit gaat.

Dat hoort zo. Als u de versterker weer loskoppelt, dan komt dat lampje niet meteen terug. Volgens mij is daar dan een herstart van de Experiabox voor nodig. Weet niet precies. 

Als het wireless lampje op de Experiabox uit is, dan zend de Experiabox dus geen WiFi uit. Als u de versterker boven heeft staan, dan heeft u onder bij de Experiabox waarschijnlijk slechte WiFi. 

Waar heeft u de versterker staan? Heeft er maar 1? Welk model heeft u? Wit of zwart? Rond of vierkant? Kunt u die andere router tijdelijk even uit zetten?


Na harde reset als alles dan weer opgestart is werk de wifi ongeveer 10 tot 15 minuten daarna is het lampje weer uit en is er geen wifi meet

Dat het lampje uit is als de zwarte vierkante versterker is aan gesloten heeft het een hele periode gewoon goed gewerkt

heb er nu even een andere router neer gezet om wifi te hebben

ben er tussen door al meer dan een dag mee aan het stoeien geweest


Ik vermoed een beetje dat de zwarte versterker een ander WiFi netwerk uit zend. Zou dat kunnen?

Om dit te controleren zou u moeten inloggen op deze zwarte versterker. Even wat proberen:

http://192.168.2.150

Als u deze link aanklikt, krijgt u dan een login formulier?

 


Ik vermoed een beetje dat de zwarte versterker een ander WiFi netwerk uit zend. Zou dat kunnen?

Om dit te controleren zou u moeten inloggen op deze zwarte versterker. Even wat proberen:

http://192.168.2.150

Als u deze link aanklikt, krijgt u dan een login formulier?

 

Dat is ook mijn vermoeden, heb je dit kunnen testen zoals @Nick83 het hierboven beschrijft?


Hoi @19Ruud53 , wat is op dit moment de stand van zaken? Laat je he weten mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen?


Hallo Ook na een harde reset en een los gekoppelde versterker en alles opnieuw ingesteld werkt het een korte periode zonder de versterker aangesloten Ook  daarna is het lampje op de experia box uit en is de wifi weg als je dan de experia box opnieuw opstart begint het gewoon weer opnieuw

wat kan ik er nog aan doen want dit schiet niet echt op zo.


Zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik vanaf deze kant eens met je mee gaan kijken. 


Goedemiddag @19Ruud53 , ik zag dat je je profiel had ingevuld waarvoor dank!

 

Als ik vanaf hier meekijk, dan lijkt het erop dat de Experia Box gewoon zijn eigen wifi signaal uitzendt. In hoeverre komt dat op dit moment overeen met de praktijk?