Geachte heer, mevrouw, op 30/7/2024 apparatuur aangeschaft bij KPN winkel Amstelveen. Omgeruild op 5/8/2024. Tegoed € 109,85. Diverse malen in winkel geweest waarom dit niet wordt teruggestort. Kunnen geen antwoordt geven en weten niet waar het mis gaat. Heden nog geen geld ontvangen. Klantenservice kan niet helpen. Wie helpt mij dit dossier op te pakken en wij ons geld terugkrijgen. Retourpin in de winkel? Kopie bonnen in ons bezit. Groet, Linda ten Have namens mijn moeder die de apparatuur heeft aangeschaft.
Bladzijde 1 / 1
Rot om te lezen dat je moeder het resterende bedrag tot nu toe nog niet terug gekregen heeft. Zo hoort het natuurlijk niet. Goed dat je de bonnen nog hebt. Het vervelende is alleen; retouren en de bijbehorende terugbetaling kan alleen gedaan worden via onze winkels. Dus ik zou je heel graag helpen, maar dat kan via deze weg helaas niet. Ik raad je toch aan om wanneer je tijd hebt, met de bonnen onder de arm, langs de KPN Winkel in je buurt te gaan. Onze collega's daar kunnen dit voor je nakijken en helpen je verder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.