Skip to main content
Goedemiddag,

naast mijn huis staat een verdeelkast die de laatste dagen veel meer geluid maakt dan anders, aangezien het nog geen twee meter van mijn huis is en precies onder mijn slaapkamerraam heb ik er veel last van. Ook met het raam dicht.

kan hier wat aan gedaan worden?
Hey! Dat is niet grappig meer @WendyL. Goed dat je aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee of de verdeelkast van ons is. In dat geval kan er vast en zeker het geluidsoverlast worden teruggedrongen. Zou je in je forumprofiel je gegevens (postcode, huisnummer en bereikbaarheidsnummer) willen aanvullen? Laat een berichtje achter wanneer je dat hebt gedaan, dan kan ik meteen voor je aan de slag :)


Dank je wel voor je reactie.

ik heb mijn gegevens ingevuld en ja is een KPN kastje.
Geen dank @WendyL ik mis nog je (mobiele) telefoonnummer, wil je die aanvullen? 🙂
Hey @WendyL. Ik heb je verzoek net doorgestuurd. Ik hoop spoedig een bericht te ontvangen, ik laat het je dan zeker weten. Nog even volhouden 🙂
Oké Nadia, dank je wel. Ik wacht het af.

groetjes
Hey @WendyL, ik heb een afmelding ontvangen van de technische Infra Support Dienst. Als het goed is, hebben ze de geluidoverlast opgelost. Heb je weer rustige nachten gehad? 🙂
Hoi Nadia,

er is iemand van de KPN geweest en die constateerde ook veel geluid.

helaas maakt het nog evenveel geluid
Heeey @WendyL, fijn om je weer terug te zien. Helaas met niet zo goed nieuws. Wat raar! Is het geluid helemaal hetzelfde gebleven? Ik heb een bericht gehad dat het probleem was verholpen. Ik zal meteen je ticket weer openen, er zal spoedig een technicus langs komen.
Geluid is nog steeds het zelfde Nadia

Groetjes,

Wendy
Balen! Bericht gedaan naar mijn collega van Infra, er zal spoedig weer aan gewerkt worden. Nog even volhouden...
Hallo Wendy, er is een technicus op locatie geweest die de kast heeft onderzocht en gerepareerd. Het geluid is gelukkig weer gereduceerd. Bedankt voor je melding, mocht je nog vragen hebben, laat het weten. We helpen graag 🙂


Reageer