Skip to main content
Vraag

Genexis voor glasvezelaansluiting mist

• November 27, 2023
  • 6 reacties
  • 276 keer bekeken

Goedendag, 

Ik stap weer terug over van TweakDSL naar KPN.
afgelopen week heb ik een modem en TV kastjes ontvangen.
Bij de overstap naar tweak een aantal jaren gelden is de genexis box verwijdert en retour gestuurd
(Tweak heeft een glasvezelmodem)

bij de levering van de apparatuur zat nu geen genexis, en het modem heet alleen een rj45 ingang.
Heeft de monteur een genexis bij zig of moet deze ook opgestuurd worden?

gr.

Amster

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 27, 2023

Ik kreeg een Genexis toegestuurd voor doe-het-zelf, maar een installatiemonteur heeft de glasvezelkastjes ook bij zich. De Genexis en waarschijnlijk ook het nieuwe Nokia model.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Amster :  Is er bij jou bestelling automatisch een monteur toegekend en/of dat je die zelf kunt inplannen? Of is het doe-het-zelf?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 28, 2023

Hoi @Amster :  Is er bij jou bestelling automatisch een monteur toegekend en/of dat je die zelf kunt inplannen? Of is het doe-het-zelf?

Er is een automatisch een monteur ingepland

Erwin van KPN
Moderator

Mooi zo, dan komt het wel goed. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • November 29, 2023

Hoi @Amster :  Is er bij jou bestelling automatisch een monteur toegekend en/of dat je die zelf kunt inplannen? Of is het doe-het-zelf?

Er is een automatisch een monteur ingepland

Ik gok dat ik zo’n 40 (O)NT’s op de bus heb, net als al mijn andere collega’s. Dus die installatie gaat gewoon lukken.

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • November 29, 2023

Ik gok dat ik zo’n 40 (O)NT’s op de bus heb, net als al mijn andere collega’s. Dus die installatie gaat gewoon lukken.

Wat mijn collega zegt ☝️😎

Het zal om de bovenste gaan gok ik?