Skip to main content

Na het verdwijnen van mijn wifi verbinding gevraagd om een monteur.

Volgens mij was deze storing snel verholpen en begon de monteur aan mijn KPN versterkers te "rommelen"

Hij zei na een uur " rommelen" tegen mijn vrouw dat hij het niet kon vinden en dat er een andere monteur de volgende dag zou komen, die veel meer kennis van zaken had, om het probleem op te lossen.

Toen ik s'avonds thuis kwam was er gewoon WiFi en snapte helemaal niets van het gerommel aan en met de versterkers.

Een rommel in de meterkast achterlatend en geen tv ( bleek een stekker niet aangesloten te zijn) de afspraak de volgende dag afgezegd omdat ik echt niet zou weten wat hij nog zou moeten doen…

De versterkers nog niet zolang gekocht bij de KPN en aangesloten door een monteur van de KPN

Ra ra

 

@Han Kortenhoeven  Heeft u niet gevraagd dan, wat hij aan het "rommelen" is geweest ? Meestal geeft een monteur wel wat uitleg naderhand, maar u had waarschijnlijk "stille Willy" als monteur :zipper_mouth: . Je moet er tegenwoordig bovenop zitten en vragen,vragen en nog eens vragen, want eenmaal verdwenen word het lastig, zoals u de verschillende situaties hier kunt nalezen.


Hoi @Han Kortenhoeven. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat onze monteur geen uitleg heeft gegeven over wat hij precies heeft gedaan. Wellicht heeft hij iets achtergelaten in de monteursbon. Ik kijk graag voor je na of dit het geval is. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


ik heb mijn gegevens in het KPN Forum profiel geplaatst en ben benieuwd naar wat de werkbon van de monteur zegt.

wellicht als ik thuis was geweest had ik wel het een en ander gevraagd maar helaas was dit niet het geval. Alleen mijn vrouw was er en die heeft er echt geen verstand van...


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb in onze systemen gezocht naar een antwoord. Ik kom de volgende notitie tegen: WiFi code klopte niet. Super Wifi punten gereset en gegevens veranderd naar wens van de klant. Alles werkend achtergelaten.

Hij zei na een uur " rommelen" tegen mijn vrouw dat hij het niet kon vinden en dat er een andere monteur de volgende dag zou komen, die veel meer kennis van zaken had, om het probleem op te lossen.

Dit stukje begrijp ik niet en kan ik nergens achterhalen. Zoals je hierboven al ziet geeft deze monteur in zijn terugkoppeling aan dat het werkt. :thinking:

 

Ondanks deze onduidelijkheid ben ik wel blij om te lezen dat alles nu weer goed functioneert :blush:

 

 

Jammer dat de monteur geen juist beeld geeft van wat er is gebeurd en dat ik tevens geen antwoord krijg op mijn gestelde vragen.

  • 100 % zeker dat hij heeft gebeld met de planning dat er de volgende dag iemand zou moeten komen om de zaak “in orde te maken omdat ik er geen verstand van heb” 
  • !00 % zeker dat hij met de versterkers is bezig geweest, zelfs zo dat er twee onaangesloten in de meterkast zijn achter gelaten zonder deze werkend weer op zijn plaats te zijn gezet
  • 100% zeker dat in de meterkast de stekker van de TV er is uitgetrokken zodat er geen TV gekeken kon worden. Doordat ik toevallig een ICTer als vriend heb is deze die avond gekomen om de zaak weer draaiende te krijgen.
  • Ik blijf mij nog steeds afvragen wat hij met de versterkers aan moest als de storing (geen WIFI) opgelost is. Deze versterkers zijn ook nog eens een keer voor een behoorlijk bedrag door de KPN geleverd en naar tevredenheid aangesloten!
  • Jammer dat het e.e.a. in twijfel wordt getrokken door een onjuist raapport over de gang van zaken te hebben geleverd

mvrgr

Han Kortenhoeven

 


Ik had je graag een antwoord op alle vragen willen geven. Helaas heb ik deze antwoorden niet. Ik vind het wel jammer dat het zo gelopen is. Onze excuses hiervoor.