Skip to main content

Op 7-03-2024 abonnement verlengt. Deze zou ingaan op 14-03-2024. Kreeg hier over mail en sms dat ik er gebruik van kon maken.  Maar sinds de 14de geen internet meer. Contact gehad met kpn dachten ze dat de modem kapot was nieuwe opgestuurd gekregen maar had al vermeld dat de glas lampje niet meer brande. Nieuwe modem die heb ik de 15de aangesloten en nog steeds niks. En lampje van glasvezel lampje brandt nog steeds niet.

Is dit een probleem van buitenaf of binnen bij glasvezel kastje of zelfs een administratief fout ivm abonnement verlengen en aanpassen ?

Haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan @Ozgurb .

Nog geen resultaat, dan gratis bellen met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

 


Wat @N.N. zegt, en anders gewoon een storing monteur laten komen. Het lijkt erop dat je verbinding gedeactiveerd is.


@N.N.  Meerdere keren gedaan en geen succes. Ik krijg straks een telefoontje van kpn zal wel aangeven dat er een monteur moet komen.


@N.N. @SaltyBart telefonisch gesprek gehad word gebeld voor een afspraak met de monteur, er is iets mis met glasvezel kastje of met het verlengen van het abonnement of wijkcentrale, update volgt.


Ja soms gaat het helaas fout, het blijft techniek! Ik hoop dat het snel is opgelost voor je!


@SaltyBart @N.N. Er iets mis met de wijk centrale maandag ochtend komt een monteur langs. Hopelijk is het dan gefixt. Inderdaad techniek ! Update volgt


Probleem is opgelost zonet, kabel vervangen in de wijkcentrale, alles werkt weer. 


Ha @Ozgurb, welkom! Fijn dat er een monteur geregeld is en dat alles toch redelijk spoedig weer gerepareerd is!