Skip to main content

Ik geniet inmiddels bijna een jaar van Glasvezel van KPN. Nu is er sinds 5u vanmiddag echter een probleem, internet werkt niet meer. 

Op het (als ik het goed zeg) NT-glasvezelkastje branden het lampje 'Power' en 'Ethernet' wel, maar 'Glas' brandt niet (meer). 

We hebben uiteraard gewoon een actief abbonement en hebben niks aangepast aan ons internet. 

Kan ik ervan uitgaan dat dit een probleem is die wij zelf niet kunnen oplossen?

Je kunt beter even bellen met de klantenservice 0800-0402.  Zij kunnen meteen met je meekijken.  Voor storingen 24/7 bereikbaar. Spreek in ik heb een storing. 


Je kunt beter even bellen met de klantenservice 0800-0402.  Zij kunnen meteen met je meekijken.  Voor storingen 24/7 bereikbaar. Spreek in ik heb een storing.

Al geprobeerd, maar zijn voor het ingesproken bericht "ik heb een storing" momenteel niet te bereiken.


Ha @JeroenKi97, welkom! Wat rot dit! Je kunt bij storingen altijd het beste even de storingstool op onze website doorlopen (via mobiel internet). Als daar niets uitkomt, is de klantenservice via 0800-0402 de volgende stap. Mijn collega's zijn 24/7 aanwezig voor storingen, ik vind het dan ook jammer om te lezen dat je niemand te pakken kreeg! Ben je er inmiddels uitgekomen? Het twee minuten stroomloos maken van het glasvezelkastje wil ook nog wel eens helpen.