Skip to main content

Hoe krijg je die gasten van Glaspoort zover dat ze 1) Of terugbellen, 2) Of de gemaakte afspraak nakomen, en 3) mails beantwoorden ?

Ze komen eerst totaal zonder afspraak langs, wij waren niet aanwezig, want sommige bedrijven denken dat iedereen werkloos is. Vervolgens een mail gezonden omdat ik ze telefonisch niet te pakken kon krijgen, geen antwoord. De volgende dag kreeg ik ze wel telefonisch te pakken en maakten we de afspraak voor de volgende dag tussen 13:00 en 17:00 uur. Je raadt het al, niemand gezien natuurlijk. Weer gebeld: kreeg geen antwoord of een sorry. Nee ze zouden mij terugbellen hierover. Die kans dat ze mij gaan terugbellen is natuurlijk nihil. Hoe krijg ik dit lompe bedrijf zover dat ze mijn glasvezel gaan aanleggen ? De kabel ligt al een jaar in onze tuin. 

Het klinkt allemaal niet best maar hier ben je bij de provider kpn en die heeft niets met de aanleg van glasvezel en kan ook niets voor je doen. Je  zal dit echt met Glaspoort moeten regelen 


Hoe krijg je die gasten van Glaspoort zover dat ze 1) Of terugbellen, 2) Of de gemaakte afspraak nakomen, en 3) mails beantwoorden ?

Ze komen eerst totaal zonder afspraak langs, wij waren niet aanwezig, want sommige bedrijven denken dat iedereen werkloos is. Vervolgens een mail gezonden omdat ik ze telefonisch niet te pakken kon krijgen, geen antwoord. De volgende dag kreeg ik ze wel telefonisch te pakken en maakten we de afspraak voor de volgende dag tussen 13:00 en 17:00 uur. Je raadt het al, niemand gezien natuurlijk. Weer gebeld: kreeg geen antwoord of een sorry. Nee ze zouden mij terugbellen hierover. Die kans dat ze mij gaan terugbellen is natuurlijk nihil. Hoe krijg ik dit lompe bedrijf zover dat ze mijn glasvezel gaan aanleggen ? De kabel ligt al een jaar in onze tuin. 

 

Ik sluit mij aan bij @Joep1965 , want KPN als provider kan hierin niets voor je betekenen, en is hierin ook geen partij.
De manier waarop Glaspoort (de aanlegger van het glasvezelnetwerk bij u in de buurt) met je is omgegaan, is vanzelfsprekend niet netjes en correct, daarin ben ik het ook volledig met je eens!
Het is natuurlijk niet netjes, als Glaspoort niet netjes reageert op je toegestuurde e-mail en je daarnaast niet even terug belt.

Om je enigszins te helpen, kun je een officiële klacht indienen bij Glaspoort zelf, om ze op die manier  alsnog over te halen nu eindelijk eens te reageren.

Klik op deze link, en je komt direct uit op de Glaspoort pagina waar je een klacht kunt indienen:

Glaspoort Klachtenformulier


Lekker makkelijk om te roepen dat KPN de provider hier niets in kan betekenen.

KPN de provider kiest ervoor om over het netwerk van Glaspoort of KPNnetwerk te leveren, ze zouden best wel wat beter de vinger aan de pols mogen houden.


Lekker makkelijk om te roepen dat KPN de provider hier niets in kan betekenen.

KPN de provider kiest ervoor om over het netwerk van Glaspoort of KPNnetwerk te leveren, ze zouden best wel wat beter de vinger aan de pols mogen houden.

Ik snap dat je dat denkt. Het ligt iets genuanceerder.

KPNNetwerk/glaspoort legt een netwerk aan en daar kunnen providers gebruik van maken.  KPN is een van die providers.  Er is ook een toezichthouder.  KPNNetwerk/glaspoort mag niemand voorrang geven en moet alle partijen gelijk behandelen.  

Verder is het wel zo dat als er eenmaal een ‘go’ is gegeven en een lijn is opgeleverd door KPNNetwerk/glaspoort en er is dan een issue, dat wij de netwerkleverancier kunnen aansturen.  Maar dan moet er wel EERST een lijn administratief zijn opgeleverd. Alles daarvoor hebben wij geen invloed op.

 


gisteren nog exact hetzelfde meegemaakt en op Google staan meer dan 131 reviews met de zelfde klachten. Een grote drama bij Glaspoort  en KPN, schandalig hoe ze hun klanten behandelen.


@Erwin van KPN heeft precies uitgelegd waarom Kpn geen bemoeienis mag hebben met Glaspoort.Â