Skip to main content

Vandaag overgestapt van vdsl naar glas echter het werkt niet, ik heb geen internet. Connection Lampje op het aansluitpunt knippert groen, services en internet op de V10 zijn rood. Reset modem, andere ftp kabel hebben niet geholpen. De monteur kan pas maandag 10 juli komen. Nu wilde ik weer terug naar vdsl voor zolang het duurt maar ik denk dat het signaal is uitgezet want dat doet het nu niet meer. Wie heeft een idee wat ik zou kunnen proberen om dit op te lossen?

Als je de DSL-kabel tussen IS/RA en DSL-punt van het modem aansluit en de Netwerk-kabel uit de rode WAN-poort haalt en je herstart de modem geen verbinding meer? Dan kan KPN je niet tot 10 juli laten wachten, dat duurt nog bijna 3 weken, gewoon weer even bellen dat dat niet kan.

Heb je van KPN wel een SMS en/of mail gehad dat de  migratie voltooid is en je glasverbinding actief?

 


Ja ik heb vanmorgen vroeg al een sms ontvangen dat glasvezel is geleverd. Inmiddels komt er morgen een monteur om vdsl te herstellen. Hopelijk lukt dit!


Hoi @Annatheresa . Heeft de monteur het gisteren kunnen oplossen?