Skip to main content

Wij worden overspoeld met aanbiedingen voor glasvezel aansluiting. KPN doet in onze gemeente niet mee. Nu blijkt dat we veel te veel betalen bij KPN. Wat is het nieuwe aanbod om KPN gebruiker te blijven?

Hier op het forum wordt niets met prijzen gedaan. Daarvoor is de verkoopafdeling. En waarom denkt u dat u teveel betaald?


KPN hussel is wat KPN bied. Daarbij kies je zelf een pakket samen en daar zijn standaard prijzen voor. Hoe meer je afneemt, hoe meer je ook betaald.

Voor nieuwe klanten is er een welkomsbonus en voor bestaande klanten verder niets. Die hebben in het verleden vast een mooi aanbod gehad.


Jeroen, postmaster,

Dank voor reactie, dit betekent dat het beter is om nu een contract te stoppen, en hierna opnieuw KPN Hussel te gaan bestellen. Dit zal dan goedkoper zijn. Voor glasvezel is een aanbod van max. €50,- beschikbaar. KPN is €72,50 / maand.

Wat is wijsheid?

Groet

 


Als u overstapt op hussel denk ik niet dat u korting krijgt als bestaande klant, maar dat kan de eventuele verkoopafdeling bevestigen.

Het is eerst belangrijk om te weten wat u allemaal wilt afnemen.

Tv?

Telefoon?

Internet?

Mobiel?

Combinatie mobiel en thuispakket levert korting op.

Extra tv zenders?

KPN veilig (antivirus)

 

Zo zijn er nog een paar opties. Check even wat het kost bij alle partijen zonder de korting mee te rekenen. Neem aan dat u niet elk jaar wilt overstappen om korting te krijgen.


Om korting te krijgen moet je 6 maanden geen klant zijn geweest. Natuurlijk kan de prijs belangrijk zijn om over te stappen.  Kijk goed of je huidige snelheid nog bij jou past. En laten we eerlijk zijn er is geen betere verbinding dan glasvezel. 


Joep1965,

KPN doet niet mee als aanbieder voor glasvezel op postcode 7921. Wij hebben nu KPN interactieve TV, met 3 x mobiele abbonement. Het verschil voor TV is wel groot, we gaan het nog eens bekijken.

Bedankt voor info, 

Groet.


Goedemorgen @JaSl. en welkom hier op het KPN forum! Ik zie dat de community je al van de nodige informatie heeft voorzien en ik kan daar in principe weinig aan toevoegen. Om te kijken of en wat hierin mogelijk is, kun je het best een keertje bellen met het gratis nummer 0800 0402 (en spreek dan in dat je graag wil worden doorverbonden met een medewerker).


Reageer