Skip to main content

Ik heb het glasvezelkastje aangesloten maar krijg geen verbinding. Het lampje glas op de glasvezelbox brand niet (zie foto, grijze vlak zit over het serienummer heen) en het lampje internet op het modem blijft snel knipperen.

Is de verbinding nog niet geactiveerd door kpn? Ingangsdatum is dinsdag. Maar wel heel irritant als je daar op zou moeten wachten...
 

 

Als er op de orderbevestiging staat dat het abonnement as dinsdag ingaat dan is het logsich dat er nu geen verbinding is.


Ik zou het wel logisch vinden als je iets aan kon sluiten twee dagen voordat het officieel ingaat (stukje flexibiliteit, heb hier niet elke dag tijd voor).


Gelukkig heb je vanaf dinsdag ruim de tijd om het aan te sluiten. 


Ik zou het wel logisch vinden als je iets aan kon sluiten twee dagen voordat het officieel ingaat (stukje flexibiliteit, heb hier niet elke dag tijd voor).

das je eigen probleem 

 


Gelukkig heb je vanaf dinsdag ruim de tijd om het aan te sluiten. 

Het is niet zo dat vanaf de ingangsdatum je huidige internet al wordt afgesloten meteen?


Ik zou het wel logisch vinden als je iets aan kon sluiten twee dagen voordat het officieel ingaat (stukje flexibiliteit, heb hier niet elke dag tijd voor).

das je eigen probleem 

 

Als je niks toe te voegen hebt geef dan gewoon geen reactie.


Ik zou het wel logisch vinden als je iets aan kon sluiten twee dagen voordat het officieel ingaat (stukje flexibiliteit, heb hier niet elke dag tijd voor).

das je eigen probleem 

 

Als je niks toe te voegen hebt geef dan gewoon geen reactie.

ik mag reaggeren wat ik wil gelukkig dit is een klant helpt klant forum

dat ik het wat bot zei spijt me maar kpn houd zich gewoon aan de datums 


Ik zou het wel logisch vinden als je iets aan kon sluiten twee dagen voordat het officieel ingaat (stukje flexibiliteit, heb hier niet elke dag tijd voor).

Het glaslampje wordt a.s. dinsdag op een gegeven moment groen. Als je nu internet via koper hebt of van Ziggo dan zullen deze gewoon blijven werken totdat KPN dinsdag je lijn functioneel oplevert. Pas dan is je glas💡je GROEN. En aansluiten hoeft niet meer, dat heb je al gedaan. 


Tot hoe lang kan dit duren? Het lampje is nog steeds niet groen (ook niet na een paar minuten de stroom van de box te halen).


Nou @Hertebok dan zou ik maar gaan bellen met de klantenservice 0800-0402. 


Dank voor de suggestie. Heb gebeld en kan tot 21.00 uur duren blijkbaar.