Skip to main content

Goedenavond,

Er is bij mij in de straat glasvezel aangelegd en ik heb een abbo bij KPN voor internet tv en een mobiel abbo. 
 

Als de glasvezel aangesloten word op mijn adres, moet ik dan mijn abonnement aanpassen bij KPN of hoef ik helemaal niks te doen? Ik las namelijk iets over KPN hussel oid.

 

MVG

 Jerry

Als het glasvezel van kpn is hoef je helemaal niets te doen. Overigens kan het nog weken zoniet maanden duren voor het echt werkt.


Hoi @JerryRook, welkom op het forum! Op het moment dat de glasvezel bij jou aangelegd is, dan kun je over naar een glasvezelverbinding. Hiervoor hoef je niet per sé over te stappen naar een Husselabonnement. Als je op dit moment, met de koperlijn, niet de snelheid van je abonnement haalt, dan wordt je ook automatisch overgezet op glasvezel. Dit kan alleen wel even duren. Als je op dit moment, met de koperlijn, je abonnementssnelheid haalt, dan wordt je niet automatisch overgezet. Je kunt dan een omzetting naar glasvezel triggeren door een de snelheid van je abonnement te verhogen. Als je wilt kan ik voor je nakijken hoe dit bij jouw zit, vul in dat geval je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt.