Skip to main content

Problemen zoals ik las over de aanleg van glasvezel door kpn kunnen niet opgelost worden,kpn doet simpelweg niets met klachten.

Al vanaf 4 december bezig om gesloopte sierbestrating te laten repareren maar kpn doet er niets aan en schuift alles af op de aannemer van Gelder,die na div apps en mails dan wel langskomt maar niets doet en kpn doet daar niets aan

Ook bij ons werden 15 kruiwagens met zand en troep gewoon aan de overkant op 8 mtr van ons huis in de bosjes geflikkerd,dan waren ze het maar kwijt,maar kpn vindt alles oke kunnen niets hietegen doen krijg ik steeds te horen,de aannemer heeft carta blanc van hun en al slopen ze je huis kpn diet niets ,dus mensen laat de kabel niet aanleggen want gaat er wat mis,kpn geeft niet thuis.

Wat een ongelooflijke instelling is kpn toch,met veel bombarie de kabel aanleggen maar totaal weg lopen voor hun verantwoordelijkheid

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic

Welkom op het forum, Frans Vervelend dat je bestrating niet netjes hersteld is. Dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Heb je hierover contact gehad met KPN Netwerk NL?  Zij zijn namelijk degenen die deze werkzaamheden (laten) uitvoeren, en dus ook degenen die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van problemen. Ze zullen dit dan weer uitbesteden aan de lokale aannemer, maar als die niet daadwerkelijk iets doet, moet KPN NetwerkNL daar actie op ondernemen. Dat staat verder helemaal los van KPN de internetprovider. Ik kan je dan ook alleen maar weer doorverwijzen naar KPN NetwerkNL.


Dank u voor uw reactie,ik heb met  kpn netwerk contact gehad,heel veel keer via de app ,de mail en telefonisch,maar steeds het,zelfde antwoord,we besteden het uit en kunnen geen manager geven die u wel k an helpen en wij kunnen alleen de klacht doorsturen meer niet,ik heb gemeld dat kpn volgens mij verantwoordelijk zijn en het dus moeten oplossen maar steeds weer het antwoord dat dit voor de aannemer is en die doet dus niets.

Hoopte door het te posten er iemand van kpn zegt ,dit kan niet zo zijn dat kpn totaal geen verantwoordelijkheid neemt en me aan me lot overlaat.

Sorry dat ik het naar het verkeerde adres gemaild heb,maar de juiste afdeling weigert het op te lossen .

M vr ge,

Frans Delgman


Beste is om een ingebrekestelling stelling met termijn te zenden aan KPN Netwerk NL en aan te geven dat je na de genoemde termijn het dan op hun kosten laat herstellen. Factuur daarna aan hen zenden, wordt er niet betaald dan incassobureau inschakelen.

Dat zij een aannemer inschakelen en daarnaar verwijzen is niet jouw zorg, maar van KPN Netwerk NL.

Eventueel juridisch advies vragen.


Dat er niet herstelt en gecommuniceerd wordt is natuurlijk niet netjes.
Ik ben ondertussen wel benieuwd naar wat er aan de hand is precies.
Een foto zou wat inzicht geven.
Op een bepaald moment is het noodzakelijk om officieel en per brief te gaan communiceren helaas.
Een incassobureau heb je niets aan, grote bedrijven hebben daar lak aan, een particulier wordt de stuipen op het lijf gejaagd door zo’n tandeloze club, maar dat ter zijde.

Dit onderwerp is al vaker ter sprake geweest hier :
https://forum.kpn.com/internet-9/schade-terras-vergoeding-compensatie-480101


Geen probleem dat je hier ook aanklopt, Frans. Ik kan me dat voorstellen als het steeds maar niet opgelost wordt.  De hoofdaannemer is verantwoordelijk, ook als zij het uitbesteden aan een onderaannemer. De hoofdaannemer is meestal Volker Wessels, maar kan ook incidenteel een andere zijn. Je hebt nog helemaal niets van de aannemer gehoord? Dan zou ik blijven aankloppen bij KPN Netwerk NL tot ze je of contactgegevens doorgeven van de aannemer, of er daadwerkelijk contact met je is opgenomen door hen.


Bedankt voor het antwoord,

In dit geval schijnt van gelder de aannemer te zijn en er zijn al een aantal k eten iemand langs geweest en als laatste 2 weken geleden een uitvoerder die het schandalig vond en het even zou oplossen,naar ook hij heeft het weet doorgeschoven naar de volgende en kpn reageert steeds hetzelfde,niet netjes maar wij kunnen alleen het doorgeven en als de

aannemer niets doet,is dat jammer voor u,doen we weer een melding,op mijn div vragen elke keer weer om een leidinggevende te spreken te krijgen steeds hetzelfde antwoord,die is er niet,en volgens mij bestaat het niet dat een afdeling geen persoon heeft die de afdeling niet leid.

Conclusie is dat ik al vanaf 4 december niet geholpen wordt en kpn naar de aannemer wijst en kpn zegt hun niet te kunnen dwingen het op te lossen,en als er dus over een jaar nog niets gebeurt is ,ze dat blijven zeggen.

M vr gr,

Frans

 


Heb je inmiddels al iets gehoord, Frans? Als dat niet zo is, wil je dan eens je adres invullen op je forumprofiel? Ik kan niet beloven dat ik iets kan doen, maar dan ga ik het in ieder geval wel proberen.