Skip to main content
Antwoord

Glasvezel aansluiten: nog geen bericht gehad?

• July 9, 2025
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Kreeg ooit een brief dat glasvezel werd aangeloten in de maand Juni/ Juli 2025 maar nog steeds geen bericht gekregen de kabel buiten  ligt er al . Hoelang gaat dat nog duren om aangesloten te worden ??

Beste antwoord door Erik van KPN

Da's een goede vraag, ​@JDD. Het korte antwoord erop is, dat is lastig te zeggen.

We hebben dit artikel over hoe glasvezelaanleg in het algemeen in z'n werk gaat.

Vanuit de adresgegevens in je profiel zie ik dat de graafwerkzaamheden in jouw buurt afgerond zijn. Wat je zelf ook zegt, de kabel ligt buiten. Maar de wijkcentrale is nog niet afgerond, dus de kabels uit de grond hebben nog geen eindpunt. Dat moet eerst gedaan worden voordat ze verder gaan met het daadwerkelijk aansluiten van de huizen.

Zodra je aan de beurt bent krijg je daar verder bericht van. 

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 9, 2025

Beste ​@JDD dat kan best nog wel een poosje duren of bij wijze van spreken morgen al.

Het zijn voorlopige planningen en geen definitieve afspraken.

Het wijkt vaak af door spoedklussen tussendoor, vakanties, ziekte personeel, het weer enz, enz.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 9, 2025

Dan maar rustig afwachten..

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 14, 2025

Da's een goede vraag, ​@JDD. Het korte antwoord erop is, dat is lastig te zeggen.

We hebben dit artikel over hoe glasvezelaanleg in het algemeen in z'n werk gaat.

Vanuit de adresgegevens in je profiel zie ik dat de graafwerkzaamheden in jouw buurt afgerond zijn. Wat je zelf ook zegt, de kabel ligt buiten. Maar de wijkcentrale is nog niet afgerond, dus de kabels uit de grond hebben nog geen eindpunt. Dat moet eerst gedaan worden voordat ze verder gaan met het daadwerkelijk aansluiten van de huizen.

Zodra je aan de beurt bent krijg je daar verder bericht van. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 14, 2025

Bedankt voor bericht , ik wacht rustig zal wel goed komen.