Skip to main content

Ongeveer vorige maand heb ik een glasvezelaansluiting gekregen in mijn woning. Nu heb ik al eens laten bellen tijdens een belafspraak om uit te zoeken wanneer ik hier gebruik van kan maken. Echter ging de telefoon 5 seconden over en was ik te laat.

 

Nu krijg ik een mail dat mijn woning klaar is om aangesloten te worden op glasvezel en dat er binnenkort een afspraak wordt gemaakt om de kabel naar binnen te trekken. Dit is dus al gedaan.

 

Ik heb opnieuw contact gelegd met de klantenservice en deze kon mij niet verder helpen of een ticket loggen zodat ik ook per email kan reageren wat de voorkeur heeft.

 

Is er iemand van kpn op het forum die mij verder kan helpen. De belofte was dat ik in november gebruik kon gaan maken van glasvezel en met die belofte ben ik overgestapt.

Hallo @Kl1234566 , welkom op de KPN community waar klanten elkaar helpen.

Eigenlijk moet je contact zoeken met KPN Netwerk. Dat is (ook al doet de naam anders vermoeden) een ander bedrijf. KPN Netwerk legt de infrastructuur aan en KPN (niet-netwerk) verkoopt alleen maar abonnementen. Het liefst wijzen KPN en KPN Netwerk de hele dag naar elkaar om zo geen antwoord te hoeven geven.

KPN Netwerk is vrijwel onbereikbaar. Wat je wel kan doen is een postcodecheck doen op kpnnetwerk.nl en kijken wat je status is.


Goedenavond  Arjan,

 

Dankjewel. Het was mij inderdaad niet duidelijk dat het twee aparte bedrijven waren. De postcodecheck laat helaas geen datum meer zien dus dan wordt het helaas afwachten.