Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel aansluiting een 9 maanden durende soap

• 7 januari 2022
  • 31 reacties
  • 845 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 11 februari 2022

@ehanselman we komen wel steeds een stukje verder. Alleen gaat het ook niet zo snel als we graag willen. Ik heb een monteur voor je in kunnen plannen. Deze staat op dit moment 10 dagen in de toekomst. Dit moet dus wel betekenen dat je over 10 dagen eindelijk kan genieten van glasvezel. Je krijgt de afspraak bevestigd via de SMS. Kan je laten weten of je die gekregen hebt?

• Auteur
  • Helper
  • 39 reacties
  • 11 februari 2022

Hoi @Bram_ 

Ik heb een mail gekregen  . 

Heb alleen mijn adres even weg gehaald stukje bij beetje komen we verder 

Bedankt @Bram_  bedankt voor alle hulp ! 

• Auteur
  • Helper
  • 39 reacties
  • 15 februari 2022

Hoi @Bram_  het lijkt er op dat kpn mijn ouderwetse koper verbinding al uit heeft uitgezet …ik heb geen tv ( geen epg geen opnames geen WiFi) . Ik hoop dat dit nog even op pauze gezet kan worden ? 

Net geprobeerd of misschien glas het al doet maar zoveel geluk heb ik ook helaas niet … 

Hopelijk kan jij iets achter de schermen doen ik begin nu toch wel een beetje mijn geduld te verliezen

MvG 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 15 februari 2022

@ehanselman ik heb je bericht gezien. Ik laat je later vandaag weten wat ik voor je kan doen op dit moment.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2022

@ehanselman ik heb de afspraak kunnen verzetten naar morgen. Dit omdat we nu te maken hebben met een storingsmonteur in plaats van een installatiemonteur. Ook heb ik je een extra bundel kunnen geven omdat je KPN mobiel hebt. Je kan met je telefoon een hotspot maken om ook op andere apparaten verbinding te hebben.

Reden dat je geen verbinding meer hebt is omdat de order gesloten is. Ik ben nog aan het kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren. 

• Auteur
  • Helper
  • 39 reacties
  • 16 februari 2022

@Bram_ heel hartelijk dank alles werkt op glasvezel !