Skip to main content

Goede dag
Ik wil mijn internetverbinding upgraden naar een glasvezelverbinding, voor zover ik weet, moet ik een glasvezel kabel hebben aangesloten op mijn huis
Ik heb een kabel aangesloten op mijn huis en ik heb een apparaat met deze merknaam  DRG418s 42networks
ik weet niet of het een glasvezel kabel is, of (DRG418s 42networks) een glasvezel modem is
heeft iemand er een idee over?
is dit een glasvezel kabel? is dit een glasvezel kabel?
is dit apparaat een glasvezel modem?
u kunt de foto's zien

 

Hallo @jan_9 , de onderste 2 foto's horen bij een kabelaansluiting zoals Ziggo bijvoorbeeld.

Als je op glas over wilt gaan gewoon even bij KPN.com kijken of bij www.kpnnetwerk.nl en je weet meteen of er op jouw adres glasvezel geleverd wordt via KPN

Ook onderstaande link kun je daarvoor gebruiken:

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Succes.


Bedankt voor uw reactie


kunnen deze kabel en dit apparaat worden gebruikt voor een nieuwe glasvezel abonnement ?
of moet ik betalen voor een nieuwe kabel installatie ?


@jan_9 wat zegt de link van @JanD over uw adres? Kunt u een schermafdruk plaatsen?


 


Ja het is mogelijk alleen moet een monteur komen om je FTU om te bouwen.
Een monteur met de skill daarvoor ook, hoewel de meeste dit niet hebben heeft elke team wel iemand met deze skill. Kan gebeuren dat een monteur wordt aangestuurd en hier niks mee kan en dat je daarna weer een monteur krijgt met de juiste skill. De 1ste monteur dient hier zijn planning voor te bellen om de juiste monteur aan te sturen.


Hallo @jan_9 , de onderste 2 foto's horen bij een kabelaansluiting zoals Ziggo bijvoorbeeld.

Als je op glas over wilt gaan gewoon even bij KPN.com kijken of bij www.kpnnetwerk.nl en je weet meteen of er op jouw adres glasvezel geleverd wordt via KPN

Ook onderstaande link kun je daarvoor gebruiken:

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Succes.

Ja het is mogelijk alleen moet een monteur komen om je FTU om te bouwen.
Een monteur met de skill daarvoor ook, hoewel de meeste dit niet hebben heeft elke team wel iemand met deze skill. Kan gebeuren dat een monteur wordt aangestuurd en hier niks mee kan en dat je daarna weer een monteur krijgt met de juiste skill. De 1ste monteur dient hier zijn planning voor te bellen om de juiste monteur aan te sturen.

:point_up: