Skip to main content

Ik ben net verhuisd en wil een nieuw glasvezel kastje installeren en heb alles juist aangesloten. Nu brandt alleen het “glas” lampje niet. Power en ethernet wel, maar hierdoor heb ik dus geen actieve verbinding.

 

Ook ‘klikt’ het kastje niet vast op het aansluitpunt. Het lijkt alsof hier iets is afgebroken. 

Hoi @Demischotpoort . Welkom op het forum. 

Dat klinkt niet goed. Heb je een nieuw abonnement aangevraagd of heb een verhuizing bij ons geregeld? Wat is de status daarvan? Had je wel een SMS/e-mail gekregen dat de lijn klaar was voor gebruik?


Hoi Erwin, het blijkt dat er iets kapot is in de aansluiting aan de muur. Er is al een monteur van kpn langsgekomen en later deze week komt er nog iemand die de aansluiting komt maken, het is dus opgelost.

Bedankt


Hoi Erwin, het blijkt dat er iets kapot is in de aansluiting aan de muur. Er is al een monteur van kpn langsgekomen en later deze week komt er nog iemand die de aansluiting komt maken, het is dus opgelost.

Bedankt

Mooi.  Dus de verbinding werkt al wel? En nu komt er nog iemand de boel goed vastzetten? 

Ik ben iig blij dat het netjes is opgepakt. 


Hoi Erwin, het blijkt dat er iets kapot is in de aansluiting aan de muur. Er is al een monteur van kpn langsgekomen en later deze week komt er nog iemand die de aansluiting komt maken, het is dus opgelost.

Bedankt

Mooi.  Dus de verbinding werkt al wel? En nu komt er nog iemand de boel goed vastzetten? 

Ik ben iig blij dat het netjes is opgepakt. 

Nee de verbinding werkt nu nog niet, dat moet gemaakt worden door de ‘ondergronds’ monteur. Ik wacht nog op een belletje om een afspraak met hem te maken, hopelijk komt deze vandaag.