Skip to main content

Tot 2 keer toe ben ik thuis gebleven van werk om te wachten op de monteur die de glasvezel komt aansluiten. Eerst zouden ze komen tussen 12-17u, maar vond ik om 17 uur een briefje in de bus met dat ze ons gemist hadden (ik was de hele dag thuis, bewust geen meetings ingepland, en onze bel doet het goed). De 2e keer, een maand later, zouden ze tussen 8 en 13u komen, hiervoor ben ik zelfs eerder naar huis gegaan van een weekendje weg. Opnieuw kwam er niemand opdagen (dit keer ook geen briefje in de bus). Gelijk KPN gebeld, die wezen met de vinger naar hun aannemer maar zouden de volgende dag terugbellen. Niemand heeft me terug gebeld. Wel is er een nieuwe afspraak ingepland, opnieuw een maand later. Ik ben er klaar mee en vind dit ongelofelijk slechte service van KPN. Hoe weet ik zeker dat er de volgende keer een monteur komt? 

Jeetje, @HelenAadn., ik kan me voorstellen dat je hier wel klaar mee bent. Twee keer een glasvezelmonteur die niet komt opdagen, terwijl jij wel gewoon thuis bent. Daar zit niemand op te wachten. Fijn dat er wel al een nieuwe afspraak is ingepland.

Je mag er op vertrouwen dat de volgende monteur wel daadwerkelijk langs komt om glasvezel aan te sluiten. Honderd procent garantie kan ik je niet geven, omdat er altijd iets tussen kan komen. Maar je mag er zeker wel van uitgaan dat het nu toch echt een keer gaat lukken.

Mocht dit nou niet het geval zijn, laat het hier dan gerust weten. Dan kan ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.


Reageer