Skip to main content

KPN heeft al bijna 2 jaar geleden de glasvezel binnen gebracht in mijn woning maar ik kan nog steeds geen abonnement afsluiten. De datum blijft maar verschoven worden. Meer mensen hier ervaring mee?

Heb je hier al contact over gehad met KPN Netwerk ?


Deze stelde em uit naar Juni dit jaar maar nu kijk ik net en is het ineens weer Januari 2025 geworden. 


Oh ik kijk net op kpn netwerk en daar staat gewoon abonnement afsluiten. Maar dat kan niet volgens kpn. Begrijp er niks meer van.


Vrijwel zeker heeft kpnnetwerk de gereedmelding gedaan naar alle providers waaronder de provider kpn. Die gaat dat nu in de systemen verwerken en wordt daarna open gezet als bestelbaar. 


Wellicht gaat er dan inderdaad iets fout in de communicatie tussen Netwerk en de provider KPN. Er is dus een glasvezelkastje bij je gemonteerd? Neem anders eens contact op met 0800-0402 dan lopen mijn collega's dat voor je na.


Wellicht gaat er dan inderdaad iets fout in de communicatie tussen Netwerk en de provider KPN. Er is dus een glasvezelkastje bij je gemonteerd? Neem anders eens contact op met 0800-0402 dan lopen mijn collega's dat voor je na.

Ja klopt kastje is al lange tijd geleden in huis gemonteerd. Ga wel even bellen 📞 


Na lang in de wachtrij en 3x doorverbonden bij de aannemer terecht gekomen.

Deze heeft weer onderaannemers en die zijn nog niet klaar. Hoe het dan kan dat KPN netwerk aangeeft dat het gereed is geen id.


Hoi @TK-. Ik kwam je topic tegen en was even nieuwsgierig of er inmiddels meer duidelijkheid is over het moment van opleveren.


Reageer