Skip to main content

Ik heb begin november mijn verhuizing doorgegeven per 2 december.

Ik ben verhuisd naar een nieuwbouw locatie en glasvezel zou nog moeten worden aangesloten op het netwerk. Alle begrip hiervoor. Ik ontving een tijdelijke internethotspot en Digitenne.

De digitenne werkt niet op deze locatie. Begin december zou netbeheer langskomen voor aansluiting. Een gehele dag thuis geweest en om half 5 worden we gebeld, monteur komt niet. Dit was op donderdag, maandags zouden we worden gebeld voor een nieuwe afspraak. Deze komt maar niet. Buren binnen het appartementencomplex ontvangen een mail dat er in week 51 een update komt. We hebben geduld.

Nu ontvangen we een mail dat 3 januari een kpn monteur komt om glasvezel aan te sluiten in de woning. In de meterkast zit al een kastje van KPN, dus geen idee wat er nog meer aangesloten moet worden. Tegelijk zou ook de tv apparatuur aangesloten worden. De nieuwe apparatuur is verstuurd naar m'n oude adres, waar ik inmiddels al drie weken niet meer woon. Adreswijziging wordt nu ineens pas doorgevoerd nadat de monteur is geweest (planning 3 januari]. Telefonisch klantenservice gaat z'n best doen dat logistiek dit nog fikst en anders moet de afspraak worden verplaatst.

In de kpn app staat dat netbeheerder nog steeds niet is aangesloten en inmiddels een datum van april. Klantenservice KPN geeft aan dat dit een foutje zou zijn.

Hoe zou dit nu ineens geregeld zijn, als ik begin december er een volledige dag voor in huis zou moeten zijn. Ik begrijp er werkelijk waar niks meer van.

Inmiddels betaal ik al 1,5 maand voor tv en internet, krijg ik geen compensatie aangeboden voor niet geleverde diensten (enkel een hotspot kastje, geen tv) en worden we van kastje naar de muur gestuurd en komt er telkens weer wat geks bij.

Hoe kan een verhuizing fatsoenlijk worden geregeld en gecommuniceerd. Alle begrip voor nieuwbouw maar het wijzigt per dag in de app, klopt geen zooitje van.

Goedemorgen @Ilona Jonkman en welkom hier op ons forum!

Heel erg veel onduidelijkheid lees ik en ik snap ook dat je heel graag wilt weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Ik wil graag kijken of ik je hierin van meer duidelijkheid kan voorzien. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Forumprofiel heb ik nu ingevuld.


Forumprofiel heb ik nu ingevuld.

Dankjewel @Ilona Jonkman!

Ook vanaf hier zie ik dat nu een monteur staat gepland voor 3 januari.  Verder zie ik dat de logistieke collega's zijn aangestuurd omdat het installatiepakket naar je oude adres was verstuurd. Ik begrijp dat dit niks nieuws voor je is want dit is ook precies wat je in eerste bericht al aangaf. Vanaf hier kan ik niet anders adviseren dan de monteur op 3 januari af te wachten en ik verwacht dat je in de loop van volgende week het installatiepakket alsnog op je huidige adres zult ontvangen. Mochten er straks toch nog onduidelijkheden zijn, dan is het beste advies wat ik je kan geven om even contact op te nemen met onze verhuisdesk. Je kunt ze door de week bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en spreek dan vervolgens in dat je belt inzake een verhuizing, dan kom je meteen uit de bij de juiste afdeling die zich bezighoudt met je verhuizing. Voor nu wil ik je ondanks hoe alles verloopt, wel hele fijne feestdagen toewensen!Â