Skip to main content

In mijn profiel staat dat ik glasvezel moet aansluiten. Dat is allang gebeurd en werkt. Het staat als bestelling. Monteurs zijn geweest en glasvezel werkt. Kan nu geen bestelling plaatsen.

Hoi @mslingen . Dus je abonnement werkt maar als je iets wilt veranderen dan lukt dat niet?

Zo ja, wat voor modem gebruik je? Als dat een eigen modem is, graag eerst ons modem aansluiten en een harde reset geven.

Als je bijvoorbeeld een box12 gebruikt, die ook een reset geven.

Als het daarna niet lukt, laat het mij hier weten. 


Ondertussen is het probleem opgelost. Men heeft het aansluiten nu verwerkt. Ik heb nu sneller internet.

Jammer is wel dat de monteur die enkele maanden geleden geweest is, in plaats van mijn twee versterkers, één nieuwe heeft geplaatst. Ik heb nu achterin de woning heel slecht bereik. Kan ik een oude (grijze versterker) gewoon erbij plaatsen zodat ik weer overal sterk internet heb?


Ondertussen is het probleem opgelost. Men heeft het aansluiten nu verwerkt. Ik heb nu sneller internet.

Jammer is wel dat de monteur die enkele maanden geleden geweest is, in plaats van mijn twee versterkers, één nieuwe heeft geplaatst. Ik heb nu achterin de woning heel slecht bereik. Kan ik een oude (grijze versterker) gewoon erbij plaatsen zodat ik weer overal sterk internet heb?

Grijs herken ik niet direct. Heb je een foto van dat apparaat?


Sorry. https://wifilinks.nl/products/kpn-superwifi-punt deze dus


Dat lijkt op onze superwifi 1.   Waarom ze er 5 achter hebben gezet is mij even een raadsel. (ik vermoed dat dat voor 5Ghz is maar zo noemen wij het niet )

 En die kun je gewoon bijplaatsen, idd.Â