Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel controleren wordt steeds afgezegd

• August 21, 2025
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Voor de 3e keer met een waardeloze onzin een afspraak om bij mij de glasvezel te controleren afgezegd. Al gisteren een klacht in gediend. En net met een zeer vriendelijke **********  mevrouw aan de lijn gezeten. Die aleen maar kan zeggen "ik snap het". Nu begrijpt mevrouw het niet. Want ik zit midden in een verbouwing, en heb naast mijn werk als chauffeur niet veel tijd over. Als ik dan nog avonden mensen ga afzeggen omdat de KPN het niet voor elkaar krijgt om in 3 afspraken waarvan 2, 4 uur besloegen!!!!! Waar de ***** ben je dan meebezig!!! Voordat je überhaupt iemand te spreken krijgt!!! En dan zegt mevrouw ook nog " ik verbind u door met de afdeling vergoedingen!".

DEZE VERGOEDINGEN ZIJN ALLEEN ONLINE TE REGELEN!!!!!! DE VERBINDING WORDT NU VERBROKEN!!! *****

Jaren geleden een hele lijdensweg met digitenne gehad! Nooit goed gekomen. 3 maanden zonder internet. Gaten in de muren voor antennes die niet werkte!!! En niets geen berouw of vergoeding. 

Naar telfort gegaan........en dat is nu ook KPNietswaard!

Wat moet ik, als klant. DOEN OM EEN MONTEUR THUIS TE KRIJGEN!!!! OF EEN VERGOEDING EN EXCUSES VOOR HET ONGEMAK? 

svp geen ***** mensen meer aan de lijn met loze "ik snap het" en "wij vinden het vervevoir u".

Regel het!!!!! *****

En ja, nadat ik net automatisch opgelegd ben. Ben ik misschien een beetje KWAAD!!!@##.

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@nietzoblijmet, welkom op onze community. Op dit moment ben je geband, zodra deze opgeheven is denken we graag met je mee. Deze community is een plek waar jullie, onze klanten elkaar kunnen helpen. Als je liever contact hebt met de klantenservice is toch bellen de snelste route hoewel ik begrijp dat je daar dusver weinig succes mee gehad hebt.

Vergoedingen kun je regelen via kpn.com/vergoeding als je daarvoor in aanmerking komt en een KPN monteur kun je bestellen via kpn.com/monteur. Als het gaat om een monteur voor de aanleg van glasvezel daarentegen zul je bij de aanleggende partijen moeten zijn. Meer informatie daarover kun je vinden op kpn.com/glasvezel

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 21, 2025

Censuur! Laat jullie klanten eens echt zeggen wat ze van jullie vinden!

• August 21, 2025

Geen censuur, maar standaard forumregels. Door gebruik te maken van deze Community heb je je daarmee impliciet akkoord verklaard. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hoi ​@nietzoblijmet, welkom op onze community. Op dit moment ben je geband, zodra deze opgeheven is denken we graag met je mee. Deze community is een plek waar jullie, onze klanten elkaar kunnen helpen. Als je liever contact hebt met de klantenservice is toch bellen de snelste route hoewel ik begrijp dat je daar dusver weinig succes mee gehad hebt.

Vergoedingen kun je regelen via kpn.com/vergoeding als je daarvoor in aanmerking komt en een KPN monteur kun je bestellen via kpn.com/monteur. Als het gaat om een monteur voor de aanleg van glasvezel daarentegen zul je bij de aanleggende partijen moeten zijn. Meer informatie daarover kun je vinden op kpn.com/glasvezel