Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel doorverwijslus tussen KPN, Glaspoort en onderaannemer

• February 13, 2026
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik zit vast in een doorverwijs-lus tussen KPN, Glaspoort en onderaannemer. Glasvezel wordt niet aangesloten ondanks aanwezige mantelbuis. Kan iemand van KPN Netwerk contact met mij opnemen?

Alvast dank voor uw hulp.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@LarissaVLD, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzettend zuur dat het aansluiten van de glasvezel zo moeizaam gaat ☹️ Meer over het proces van het aansluiten van glasvezel lees je hier: Glasvezelaanleg bij KPN: Hoe werkt het? Jammer dat dit bij jou niet echt soepel verloopt.

Je kunt KPN Netwerk via de volgende contact mogelijkheden bereiken:

Voor Glaspoort (onderdeel van KPN Netwerk) zijn dit de contact mogelijkheden:

KPN Netwerk zal zelf geen telefonisch contact met je opnemen, je dient dus zelf even de telefoon ter hand te nemen, of je dient een klacht in via het klachtenformulier.

Ik zie dat Michel het nummer van onze netwerk afdeling al aan je heeft doorgegeven, en hoop dat het inmiddels gelukt is om contact met ze te krijgen. Hopelijk wordt het nu toch snel geregeld!

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@LarissaVLD 

Welkom op de community van KPN.

Je stelt je vraag nu op de community van provider KPN, terwijl je die bij KPN Netwerk moet stellen.
KPN de provider (voor abonnementen en facturatie) staat helemaal los van KPN Netwerk, die zorg draagt voor de aanleg en onderhoud van het glasvezelnetwerk.

KPN Netwerk zal zelf geen telefonisch contact met je opnemen, je dient dus zelf even de telefoon ter hand te nemen, of je dient een klacht in via het klachtenformulier.

Ik hoop vanzelfsprekend, dat het probleem snel voor je wordt opgelost.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2026

Welkom op de community ​@LarissaVLD, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzettend zuur dat het aansluiten van de glasvezel zo moeizaam gaat ☹️ Meer over het proces van het aansluiten van glasvezel lees je hier: Glasvezelaanleg bij KPN: Hoe werkt het? Jammer dat dit bij jou niet echt soepel verloopt.

Ik zie dat Michel het nummer van onze netwerk afdeling al aan je heeft doorgegeven, en hoop dat het inmiddels gelukt is om contact met ze te krijgen. Hopelijk wordt het nu toch snel geregeld!