Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel geactiveerd maar order staat nog open in MijnKPN

• July 15, 2026
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb glasvezelorder geactiveerd door te kiezen voor 1 Gbit/s internetsnelheid. Ik kreeg toen een e-mail met een vermoedelijke activatie datum van 24 juli.  Nu vandaag echter is glasvezelaansluiting reeds geactiveerd  en heb ik ook de snelheid van 1 Gbit/s, en kreeg ook een bevestiging dat het vanaf vandaag ingaat. Ik had dan ook verwacht dat MIJN KPN zou zijn bijgewerkt, maar er staat nog geen steeds een order open zie ik. Is dit normaal? Of kan het zijn dat ik alsnog moet wachten tot 24 juli, omdat die datum eerst werd gehanteerd. Ik weet uit het verleden als ik glasvezelorder eruit liet halen dat men de order met die 1 Gbit/s snelheidsverhoging dan annuleerde en dan was  mijn KPN weer vrij van openstaande order. Dat had ik nu ook verwacht, maar blijkbaar werkt het toch anders.

Beste antwoord door neutral

Kreeg net de e-mails binnen, met in eentje: je bent nu online met glasvezel!
En daardoor geen openstaande orders meer in MIJN KPN:-) mooi zo!

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 15, 2026

Of je moet wachten tot de 24ste weet ik niet maar het kan wel even duren voordat mijnkpn is bijgewerkt. Kijk het nog een paar dagen aan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 15, 2026

Of je moet wachten tot de 24ste weet ik niet maar het kan wel even duren voordat mijnkpn is bijgewerkt. Kijk het nog een paar dagen aan.

ja ga ik zeker doen, zeker t/m de 24e

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@neutral. Welkom bij KPN en op de community! Het kan even duren voordat MijnKPN helemaal is bijgewerkt. Ook als je glasvezelaansluiting al actief is, kan de order administratief nog even openstaan.

Geef het nog even de tijd. De openstaande order verdwijnt meestal vanzelf zodra de verwerking in alle systemen klaar is.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 17, 2026

Hoi ​@neutral. Welkom bij KPN en op de community! Het kan even duren voordat MijnKPN helemaal is bijgewerkt. Ook als je glasvezelaansluiting al actief is, kan de order administratief nog even openstaan.

Geef het nog even de tijd. De openstaande order verdwijnt meestal vanzelf zodra de verwerking in alle systemen klaar is.

Ok, heb nog even de aannemer gebeld en die hadden de afronding door gestuurd naar HanaB(Telecom Infra) , en die moeten dan ook nog iets doen. Heb ik ook contact meegehad, toen ik begon over kruising in wijkcentrale, en dat de monteur zei dat hij nog iets administratief moest omzetten, hoorde ik toch wat twijfel bij de medewerker van Hanab, zou ook nog kunnen dat er nog een monteur moet komen. Beetje vaag allemaal. Maar ze konden de lasdoos niet vinden afgelopen woensdag die bij mijn adres hoorde dus is er , om verder te kunnen een ander huisnummer gebruikt Wacht het verder even af, tot zeker de 24e. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • July 17, 2026

Kreeg net de e-mails binnen, met in eentje: je bent nu online met glasvezel!
En daardoor geen openstaande orders meer in MIJN KPN:-) mooi zo!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dat is goed nieuws! Dat is precies wat we wilde zien. Mooi dat alles nu netjes is afgerond.

Veel plezier met je glasvezelaansluiting! Heb je in de toekomst nog vragen of loop je ergens tegenaan, dan vind je ons hier op de community.