Skip to main content

Goedendag

 

Even dit jullie komen vragen of wij glasvezel willen wordt gezegt wordt aan gesloten waar u uw aan sluiting heeft nou mooi niet. Hoor Net dat KPN  opdracht  heeft gegeven om alles in de meterkast  te plaatsen lekkere service hebben jullie wordt aangelegd  maar vervolgens kan je er niets mee en niet alleen bij ons maar merdere   klachten hier van buren die er niets mee kunnen top KPN zeg overstappen  is beter zo als jullie je klanten behandelen

 

Je kunt er voor kiezen om voorlopig nog even op de koperaansluiting te blijven. Dan veranderd er verder niets.


Snelheid is te laag en het gaat er om dat KPN dingen zeg die ze niet nakomen

Glasvezel zou in de woonkamer geplaatst worden maar blijk dat ze het al hadden goed gekeurd dat ze het in de meterkast zouden plaatsen .de kabel die ze nu hebben aan gelegt loopt precies onder mijn kruip luik in het midden niet eens op de grond ook hebben ze mijn perilex kabel uit mijn meterkast getrokken om hun kabel er door heen te trekken dus ga zo even informeren bij Ziggo  dan heb ik wel mijn snelheid weer terug . 


U heeft dus een kruipruimte, dan kunt u een kabel leggen vanuit de meterkast via de kruipruimte naar de woonkamer.

Komt de kabel van Ziggo wel in de woonkamer binnen op de plek die handig is voor u?


Die van Ziggo ligt er kpn  zou daar de glas vezelkabel ook naar boven brengen volgens afspraak maar de monteur kwam met luxe auto geen overal  en zij kan hem ook in de meterkast leggen dan wordt alles draadloos aan gesloten en zijn de kosten voor KPN  ik zeg als dat ook goed werk geen probleem maar de monteur die 1week later kwam heeft niets aan gesloten omdat volgens hem het niet draadloos werkt en dat ze de kabel GeWoon door moeten trekken naar het kastje in de muur . Maar dat doet KPN dus niet of ik moet 300 euro betalen voor iets wat zij verkeerd hebben laten aanleggen dus trek ik vandaag de kabel er uit en stap over naar ziggo


Gaat mij gewoon om wat KPN heeft gezegt en belooft de aansluiting in de meterkast  was  niet de afspraak en nu willen ze het niet meer recht trekken dus kpn is gewoon zwaar kut

Ze reageren ook niet normaal en wordt heen en weer gestuurd .

 


De meterkast heeft tegenwoordig altijd de voorkeur. Dit omdat aansluitpunten in de woonkamer nogal eens beschadigd raken. Of mensen willen hem later daar toch weer weg hebben, want het is toch niet zo'n fraai gezicht, zo'n ding aan de muur. Of het hele spulletje moet tijdenlijk even los gemaakt worden want men wil de muur een nieuw kleurtje geven. En dat is dan ook allemaal moeilijk moeilijk moeilijk.


Zie het al je begrijp het niet echt

alles is al voor bereid afspraak was op dat punt dus ga ik er van uit dat ze dat ook doen


Als je een dispuut hebt met een leverancier, dan moet heel duidelijk zijn wat er is afgesproken. 

Staat er dat het “wordt geplaatst waar de aansluitingen zitten” (Water en electra en eventueel Istra van de PTT) of staat er waar  de TV aansluiting zit (Hoewel de binnenkomst ook bij oude CAT systemen vaak  in de meterkast was. Zeker als er meerdere TV aansluitingen in een huis waren.)

 


Hallo @Cobra231271 voor klachten over de aanleg van glasvezel moet je in dit geval bij www.kpnnetwerk.nl zijn.

Dit forum is van de provider KPN en die gaat  niet over de infrastructuur en/of kan daar niets mee.