Skip to main content

Er is nog steeds veel onduidelijkheid.

Bij een vriend van mij wordt nu een nieuwe glasvezel aangelegd van KPN, dit terwijl hij al een paar jaar geleden een glasvezel heeft gekregen van de Rekam.

In eerste instantie werd beweert dat er dus een samenwerking is met KPN.

Zie ook topic start en: https://www.kpn.com/internet/glasvezel/lokale-glasvezelaanbieder/rekam.htm

Waarom start KPN niet met het leveren van glasvezel in de wijken waar nog geen glasvezel ligt.

in mijn wijk bijvoorbeeld!!

Ik ben al jaren bezig om dat voor elkaar te krijgen in onze wijk, via de gemeente, de rekam en nu KPN…, volgens de laatste berichten van KPN krijgen we glasvezel, maar er is geen planning bekend. er wordt letterlijk om ons heen overal glasvezel gelegd, maar Gouda noord (ouwe Gouwe) staat weer als laatste in de rij…

Het is daarom nog frustrerender dat er glasvezel van KPN wordt aangelegd in wijken waar al lang glasvezel ligt.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @kas1481, welkom hier. 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je glasvezel wilt. Wanneer precies kan ik niet goed zeggen. We kunnen het niet overal tegelijk en mogen ook niet zomaar overal graven natuurlijk. Je kan dit zelf zien door jouw adres op KPN NetwerkNL in te vullen. Maar als ik het zo zie stat het gepland ergens volgend jaar. Is heel vaag, hou daarom KPN Netwerk in de gaten.