Skip to main content

glasvezelkastje in meterkast is door KPN gemonteerd, maar er is geen wandcontactdoos in de meterkast.

En nu? legt KPN deze kostenloos aan, of is dit voor organisatie en rekening eigenaar?

Onder bepaalde voorwaarden kan de monteur gratis een dubbele wcd plaatsen.  De belangrijkste voorwaarde is dat het electriciteitsnetwerk volledig met één knop uitgezet kan worden om veilig te kunnen werken. Als het een huurwoning betreft zal waarschijnlijk de eigenaar toestemming moeten geven. 


Onder bepaalde voorwaarden kan de monteur gratis een dubbele wcd plaatsen.  De belangrijkste voorwaarde is dat het electriciteitsnetwerk volledig met één knop uitgezet kan worden om veilig te kunnen werken. Als het een huurwoning betreft zal waarschijnlijk de eigenaar toestemming moeten geven. 

Klopt helemaal. We hebben op het forum een paar monteurs die graag meedenken en hun kennis delen.

@Ik_Combineer  Heb jij nog toevoegingen? 


glasvezelkastje in meterkast is door KPN gemonteerd, maar er is geen wandcontactdoos in de meterkast.

En nu? legt KPN deze kostenloos aan, of is dit voor organisatie en rekening eigenaar?

@Gert57 plaats desnoods ook een foto vd stoppenkast dan kunnen we meedenken/beoordelen of de monteur idd volgens de recente NEN3140 richtlijnen aan mag werken..


Schrijf ik en hele reactie maar refresh ik per ongeluk de pagina 😥

In principe heeft Joep het redelijk goed, alleen KPN heeft nu ook enkele monteurs per regio opgeleid als het goed is om in een groepenkast te werken wanneer deze niet volledig spanningsloos kan. Dus eigenlijk is de enige eis nog dat het gewoon een consumenten groepenkast is en dat we er bij kunnen. Dus niet zo een:

 


Dank @Ik_Combineer  :-)

 

en

 

Schrijf ik en hele reactie maar refresh ik per ongeluk de pagina 😥

ik kan er over meepraten :-(