Skip to main content

Nou hier is mijn eerste reply/post op Forum KPN. Rotterdam Delfshaven en Centrum Oost zijn bijna aan de beurt voor ftth (hoop ik, geen verkapte VDSL of zo.. ik heb gewoon meer bandbreedte nodig dan de kabelaars en Adsl kunnen/willen bieden). Woon letterlijk op steenworp afstand van een kabel wijkkast en een KPN Adsl centrale met een geupgrade GSM antenne.. wie weet wat er verder nog speelt in het gebouw, waar geregeld KPN busjes op bezoek komen.

Na de brieven van KPN netwerk en de verhuurder als de sodemieter toestemming gegeven en op nieuwsbrieven ingeschreven dus.

De KPNnetwerk site liet eerst November zien als indicatie, later werd de page offline gehaald.. zoals ook de prijzen/samenstelling van Glasvezel abonnementen. FOEI.

Alleen de XS4all pages geven prijzen van pakketten aan (zonder details), verder zijn niet alle providers (van het lijstje op KPN site) happig; Tweak loopt voorop, lezer snapt zelfs mijn mailtje niet met het verzoek om geschatte aanbiedingen. Nou dan niet joh. FOEI.

Huiswerk gedaan, de crux van 2 doosjes in huis kwestie is begrepen, alsmede doorzetten/activatie/lijnmeting - dank! Forum posters en moderators! Jullie geven deze redelijk ervaren dialup/flatrate/adsl/kabel klant moed.

Een Internet kennis en voormalig ADSL aanbieder medewerker zei me: “wacht rustig af”. Nou daar ben ik goed in. Binnen een jaar ook afscheid van Ziggo, leve de vooruitgang. Wie betaalt, die bepaalt.

Jullie zijn nog niet van me af :relaxed: - zal oplettend het proces doormaken.

mvg,

Han

Ik kan er weinig van volgen. Ik begrijp dat u zit te wachten op glasvezel? En dat duurt langer dan u zou willen?


Goed geraden, Nick83.. mijn wijk is een speerpunt van een wethouder in samenwerking met kpn.

Nog wat huiswerk gedaan (laatste nieuws); er zal hier mettertijd in de buurt (Delfshaven) een info stand komen van kpnnetwerk/kpn.

Ik hoop de laatste; zit te wachten totdat er opnieuw abbo prijzen bekend worden bij de glasvezel aanbieders.

Zou best KPN 200/200 of 500/500 af willen nemen, maar het huidige gemorrel aan de webpages brengt me aan het twijfelen - herinnert me aan mijn Adsl tijd; perfecte locatie, maar veel kapers op de kust.. gelukkig een Pro Actieve provider indertijd.

Komt tijd komt raad.. eerst de boxjes aan de wand, en een lijnmeting.. zien is geloven.