Skip to main content

Hallo Verbinders,

 

Hier nog een ‘s-Gravendeler die ongeduldig op glasvezel wacht 🙂.

Tot die tijd zou ik graag pair bonden. Tot een paar weken geleden kon ik bij KPN een abbo afsluiten (max 200Mbit down, 154 te realiseren zie ik op fourstack), maar als ik nu de postcode check doe dan krijg ik max 100Mbit down te zien (die heb ik nu ook via Oxxio op jullie netwerk, behaal ca. 70+Mbit). Word Pairbonding niet meer aangeboden?

Ik zie op fourstack bij FTTH overigens nog geen beschikbaarheid. Ook geeft KPN NetwerkNL nog geen planning voor glasvezel op mijn adres. Voor zover ik begrijp heeft het industrieterrein in ‘s-Gravendeel wel glasvezel. Daarnaast worden er een aantal nieuwe wijken (wijkjes) aangelegd. Kunnen jullie wel zien of er woongebieden van ‘s-Gravendeel überhaupt ontsloten zijn (of op de nominatie staat om ontsloten te worden)?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Midway! Ik heb met de postcode en het huisnummer in je profiel gelijk even voor je gekeken en ik zie inderdaad geen pairbonding beschikbaar. We kunnen in principe per postcode en huisnummer zien welke verbinding daar op het moment beschikbaar is. Ik weet niet precies wat er in dit geval in de afgelopen weken veranderd is, naast uiteraard de maatregelen omtrent Corona. Maar pairbonding kunnen we op dit moment op dit adres niet aansluiten ben ik bang.