Skip to main content

hi, ik ben benaderd door UB Infra BV om een afspraak te maken over de installatie van glasvezel. Prima, ik krijg het graag, we wachten al twee jaar hierop bij ons in de straat, maar hoe weet ik dat dit de juiste installateur is en dat deze vanuit jullie / kpn komt?
J.

Dat weet u niet. Met een beetje geluk heeft die KPN kleding aan. 


altijd naar legitimatie vragen die moet hij of zij altijd kunnen tonen 


Hoi @J Zwaan 

Welkom op het forum van KPN.

Je kunt het ook altijd even navragen bij Netwerkbeheerder KPN, die weten in de meeste gevallen wel waar welke (onder-)aannemer werkzaamheden verricht.
(Onder-)aannemers werken tenslotte in opdracht van Netwerkbeheerder KPN.

Je kunt telefonisch contact opnemen met hun klantcontactcentrum via:

0880 06 37 44  (bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur)

Het bedrijf UB Infra B.V. werkt in elk geval wel samen met onder andere KPN, dit kun je terugvinden op hun website: UB Infra B.V.


Het bedrijf UB Infra B.V. werkt in elk geval wel samen met onder andere KPN, dit kun je terugvinden op hun website: UB Infra B.V.

Ja ... dat kan elk bedrijf wel op zijn website zetten, maar is het dan ook gelijk echt waar?


Dank voor de antwoorden. Toch zou het handig zijn als KPN gewoon kon vertellen of al verteld had, dat dit bedrijf dit komt doen. Iedereen weet nl. dat die glasvezel hier een keer gaat komen, dus je kunt je gemakkelijk voordoen als. Ik heb op dit moment een keel infectie dus kan niet bellen/praten, anders had ik ze gewoon gebeld, maar probeerde dus ergens een chat te vinden om van KPN te horen. Maar in ieder geval dank! 
Ik hoop dat KPN zelf nog ff kan reageren om dit te bevestigen.

 


Bellen had geen zin gehad. Het aanleggen van glasvezel word uitbesteed aan aannemers. En die besteden het op hun beurt ook weer uit aan kleinere onderaannemers. Daardoor heeft KPN geen overzicht meer van wat er precies op welke dag bij u in de straat gebeurt.

Dus u kunt wel bellen, maar de man of vrouw die u aan de lijn krijgt kan er dan niets over zeggen. Die heeft geen toegang tot een planning ofzo. Voor zover er überhaupt al een planning bestaat.


Het is een ander bedrijf als KPN dus KPN kan er nu nog niks over zeggen totdat de aansluiting binnen zit.

Dan pas komt er een monteur van KPN kijken in het verhaal tot die tijd heb je met KPN Netwerk te maken.