Skip to main content
Antwoord

Glasvezel installatie vertraagd, hoe lang duurt het nog?

• February 4, 2025
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb wel wat besteld…. lang lang geleden…. maar de aanleg duurt blijkbaar een eeuwigheid, glasvezel besteld, eerste oplevering dec 2023, werd half 2024, toen dec 2024 dus ik dacht, he he nu komt het, maar blijkbaar nog steeds niks (vezel steek al anderhalf jaar keurig uit de grond voor mijn huis…., en krijg ook iedere nacht 2 mailtjes.

Jullie geven aan om te kijken bij Mijn bestellingen, maar ik krijg dus al maanden dit:

Ik kan hier echt dus totaal niets mee…

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Stimpy68, als ik kijk naar de planning voor glasvezel, is op dit moment de planning pas voor de zomer van 2025. 

Door een fout in onze administratieve systemen zijn er per abuis onterechte e-mails over bestellingen verstuurd. Als het goed is zijn deze voor jou nu per 4 februari gestopt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hallo ​@Stimpy68, als ik kijk naar de planning voor glasvezel, is op dit moment de planning pas voor de zomer van 2025. 

Door een fout in onze administratieve systemen zijn er per abuis onterechte e-mails over bestellingen verstuurd. Als het goed is zijn deze voor jou nu per 4 februari gestopt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2025

@Jeroen

Bedankt, ik krijg de mailtjes inderdaad niet meer.
Enige wat ik dan nog wil vragen, wat is er aan de hand met die status pagina?
Ik krijg dus al maandenlang die Oeps, er is iets mis gegaan .

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat hoort niet natuurlijk ​@Stimpy68. Intern ga ik navraag doen over de statuspagina.