Skip to main content

Gisteren de glasveezl kast ontvangn en vandaag de go gekregen om deze kast aan te sluiten. Alle stappen door lopen, kast hangt kabels erin. 

Echter als ik de stroom erop zet gaat de power lamp branden (groen) en even daarna de alarm lamp (rood)!?

In het stappen plan op het einde krijg ik na de controle de mnelding “Opes, we zien dat je nog niet bent aangesloten”

Hoe nu verder?

Groet, Pieter

Hallo @69pieter heb je vandaag een SMS of mail gehad dat je verbinding actief is? Zo ja, dan even bellen met 0800 0402.

 


Ja vandaag sms ontvangen! Wel raar dat ik dan ook nog moet bellen?


Hallo @69pieter je kunt de glaskast ook eens minimaal 2 minuten van de stroom halen en daarna herstarten. Heb je nu groen licht, zo ja, opgelost, zo nee, alsnog even bellen.

 


Bedankt, net gebeld!! Ondanks dat ik dus de sms ontvangen heb en m.i dus de ok voor aansluiten schijnt de verbinding nog niet geactiveerd te zijn !!!!??? Vandaag nog maar eens proberen!🥴😬🤞


Ben net gebeld door KPN! Komt een monteur morgen!


Mooi.


Hoi @69pieter en bedankt voor jouw bericht :)

Ben net gebeld door KPN! Komt een monteur morgen!

De monteur is inmiddels geweest en hopelijk werkt alles inmiddels zoals je het mag verwachten! Mocht er toch nog iets zijn, laat het dan vooral weten!


Niet dus! Monteur geweest maar kon het euvel niet verhelpen! Morgen komt andere monteur🤞🤞


Niet dus! Monteur geweest maar kon het euvel niet verhelpen! Morgen komt andere monteur🤞🤞

Balen @69pieter maar ook goed om te lezen dat er morgen al een andere monteur komt! Ik ga er vanuit dat deze het euvel wel weet te verhelpen. Mocht je na die tijd toch nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, dan zitten wij voor je klaar!


 Bedankt!👍


Ok, zou vlgs mij vandaag een monteur komen tussen 13;00 en 17;00 (overigens niet bevestigd per email)

maar niemand gezien!!?? 

Vol verwachting klopt mijn hart? Morgen mss 🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞


Goedemorgen @69pieter!
Als je je forumprofiel invult en een seintje geeft zodra je dit hebt gedaan, dan kan ik even mee gaan kijken. Hopelijk kan ik dan zien wanneer de monteur bij jou langs gaat komen. Mocht dat nog nodig zijn natuurlijk. 


Bedankt! Ik heb het profiel ingevult. Heb nog eens geprobeerd stekker er uit er in maar nog steeds geen resultaat! Dus denk wel dat het nodig is dat er naar gekeken gaat worden.


Goedemorgen @69pieter en bedankt voor het invullen van je profiel :)
Ik ben meteen gaan kijken en zie dat ik een installatiemonteur voor je in kan plannen. Deze heb ik ingepland op woensdag 20 september tussen 13.00 en 17.00, hopelijk schikt dat! Mocht dat toch niet zo goed uitkomen, dan kun je de afspraak altijd herplannen. Het makkelijkste is om hiervoor even te bellen met 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


Wow…!!! Bedankt. In principe is 20 Sept. 13;00 - 17;00 ok. Mag ingepland worden!


Haha, krijg nu ook een email dat KPN op 4 oktober langs komt omadt ze zien dat ik nog niet aangesloten ben??? !!!!

RaRaRa


eerst zegt TS dat er vanavond een monteur komt , en nu is er een afspraak ingepland op 20 sept (dus toch niet vandaag ? ) en notabene is deze nu (verzet ? ) naar 4 oktober 


Haha, idk!! You tell me! Wat een verrassingen zo deze dag??!!


Hoi @69pieter, ik zie het inderdaad! Ik vermoed dat de planning deze afspraak zelf heeft verplaatst want ik kan hem nu ook niet meer terug plannen naar 20 september. Vermoedelijk heeft dat iets met de monteurscapaciteit te maken. Hij staat hier in het systeem nu op 4 oktober tussen 8.00 en10.00. 


Hoi @JanZ_  Bedankt voor de info! Staat genoteerd


Keep you posted!


@JanZ_ Nu gaan we helemaal gillen!! Wordt ik net gebeld (+31 85 273 18 36) wil mevrouw een afspraak maken voor een KPN monteur??!! Leg ik haar het verhaal uit, dat ik het 1 en ander niet begrijp, eerdere afspraak niemand gezien, etc, kan zij daar niets van terug vinden? Ook de afspraak van 4 oktober niet!! Nu een afspraak gemaakt voor 22 september tussen 8 en 10!!

Shoot me!!!


Hoi @69pieter, het lijkt erop dat je net contact hebt gehad met KPN Netwerk. KPN Netwerk is verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel. KPN is de provider en staat verder los van de aanleg. Omdat ik eerder een installatiemonteur voor je heb ingepland, vermoed ik dat er ook een signaaltje richting KPN Netwerk is gegaan. Voordat onze monteur je aan kan sluiten, moet er toch nog iets gebeuren met de glasvezelaansluiting en daar komt de monteur van KPN Netwerk op 22 september. Die 4 oktober blijft dan ook gewoon staan. Ik snap wel dat dit heel erg verwarrend is hoor. 


Bedankt @JanZ_ ok dus ik krijg afspraken met verschillende afdelingen. Ik begrijp het nog steeds niet maar het 1 en ander wordt wel duidelijk? Anyhow ik ga het afwachten en laat me verrassen!


@69pieter nu ben ik toch wel benieuwd , is er npg iemand langs gekomen gisteren