Skip to main content

De zaken om glasvezel aan te sluiten zijn geleverd, alles is aangesloten en alles functioneert. Waarom blijft KPN mij berichten sturen dat glasvezel beschikbaar is, maar dat ik deze nieuwe verbinding nog niet gebruik? Ik begrijp er niks van en een chat met een medewerker is teveel service.

Goedemiddag @Leenders1968 en welkom hier op ons forum!

Je hebt de Experia Box op dit moment dus ook al aangesloten op het glasvezelkastje en dat werkt allemaal? In dat geval lijkt er inderdaad iets niet helemaal goed te gaan nee. Ik kijk graag eens even met je mee; mag ik je daarom vragen om je forumprofiel voor me in te vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Beste JanZ,

Jammer dat het zolang geduurd heeft voordat ik een reactie kreeg. Ik heb inmiddels (alweer 3 x) met de klantenservice gebeld, en het probleem zelf opgelost. De service van KPN is ondermaats.

 

inmiddels verblijft,

  1. van Wissem

Hoi @Leenders1968!

Topics beantwoorden we op volgorde van binnenkomst dus het duurt in de regel altijd wel een paar dagen voordat je via deze weg een reactie krijgt. Je geeft aan dat je het probleem zelf hebt opgelost; mag ik vragen hoe je het probleem op hebt weten te lossen?