Skip to main content

De glasvezel kabel in ons huis is kapot getrokken door een bouwvakker. Odido is onze provider en heeft een monteur gestuurd, die verwijst naar KPN. Ik heb KPN gebeld maar die verwijzen naar Odido. Kastje...muur… etc. 

 

Hoe kunnen we dit zo snel mogelijk oplossen? 

Je zult bij je provider moeten zijn, Odido. Dit gaat niet ovver een glasvezel waar KPN gebruik van maakt.


Je zult bij je provider moeten zijn, Odido. Dit gaat niet over een glasvezel waar KPN gebruik van maakt.

???

Odido maakt (ook) gebruik van het KPN-netwerk @beerzwaan 

Odido moet intern contact opnemen met KPNNetwerk @ArjanLoonstra als jouw aansluiting via het KPN netwerk loopt. Je bent klant bij Odido en daar je klacht kenbaar maken en hoe Odido dat intern oplost is hun zaak en niet jouw pakkie-an. Jij moet gewoon weer een werkende verbinding krijgen.

Ik vind het antwoord van @beerzwaan niet het beste antwoord, maar een fout antwoord, dus wie dat antwoord als beste heeft aangevinkt is mij een raadsel.

 

 


dit forum is niet voor vragen over kpn netwerk dit forum is alleen voor kpn de provider


Lekker makkelijk van odido. Zíj zijn het eerste aanspreekpunt en zíj moeten KPNNetwerk aansturen. De provider kpn, waar dit forum van is, kan echt helemaal niets voor je doen.