Skip to main content

Op 13 oktober zou ik alles kunnen aansluiten en zou alles werken in mijn nieuwbouw appartement. Het 'Glas’ lampje brand niet. Nu al 2 weken aan het bellen om te achterhalen wat het is. Er zou een patch in de wijkkast omgezet moeten worden en om deze reden kan ik en ook de KPN klantenservice medewerkers geen monteursafspraak inplannen. Dat is wel gek, want van alle 60 woningen in dit nieuwe appartementencomplex ben ik de enige die geen monteurafspraak kan (laten) maken kwam een KPN klantenservice medewerker gisteren achter. Mijn adres is dus per abuis 'geblokkeerd’ voor een monteursafspraak. Andere bewoners in hetzelfde gebouw die op het zelfde aansluitpunte zitten hebben zelfs al complete verbinding. Omdat een KPN klantenservice medewerker een 'issue’ op mijn adres heeft aangemaakt kan ik dus nu niks. Er werd uiterlijk 7 november gezegd dat het uiterlijk zou worden omgezet in de wijkkast, maar er is niks in gang gezet dus als er geen actie wordt ondernomen zal er voor 7 november ook niks gebeuren. Er is een ticket aangemaakt voor een handmatige afspraak in te plannen en er een monteur naar laten kijken gaf een KPN klantenservice medewerker aan, maar er is nog geen contact met mij opgenomen. Kan er vandaag iemand contact met mij opnemen om handmatig een afspraak in te plannen?

Hoi @Joep van Luijt, allereerst welkom hier.

Wat een naar verhaal dit! Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


@Alex_P Ik heb mijn KPN profiel verder ingevuld. Ik zou heel graag op korte termijn iets horen en handmatig een afspraak met een monteur inplannen. Ik ben nog steeds niet gebeld helaas. Ik hoor graag van u.


Dankjewel voor je gegevens. Ik kan dit helaas niet voor je bespoedigen. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze technische dienst en de verwachting is dat dit op 20 november zal worden opgelost, hierin zijn we helaas afhankelijk van een externe partij. 

Ik snap heel goed dat dit niet het gewenste antwoord is, ik had het graag ook anders gezien. Laat het me hier weten mocht ik extra data moeten toevoegen.Â