Skip to main content

Na drie maanden wachten is het vandaag zover; de terugkeer bij KPN (Glasvezel). Deze avond na werk direct alles op de juiste manier aangesloten, maar helaas bleef het lampje van ‘Glas’ uit staan op de NT. Ondanks diverse pogingen tot zelf oplossen (alles opnieuw aansluiten, info gezocht op dit forum d.m.v. eerdere oplossingen etc.), is het niet gelukt werkend te krijgen. Het probleem lijkt toch echt buitenshuis te liggen. De NT heeft eerder wel al gewoon gewerkt bij KPN, maar bij mijn terugkeer wil het ineens niet meer werken. 

Gebeld met de klantenservice en daar werd eigenlijk gelijk al voorgesteld een monteur in te plannen. Deze kon echter op zijn vroegst pas 31 oktober ingepland worden. Ondanks dat ik op dat moment geen enkele andere keuze had, vind ik het echt veel te lang wachten eigenlijk. Mijn Ziggo-abonnement is na vandaag eigenlijk afgelopen, dus ik heb geen idee of ik morgen nog überhaupt verbinding heb met Internet en TV. Desalniettemin ben ik van mening dat een oplossing van een dergelijk probleem - wat duidelijk buiten mijn macht ligt - nooit zo lang zou mogen duren. 

Graag zou ik zien dat deze afspraak naar voren wordt gehaald, om het probleem op een kortere termijn op te lossen voor een nieuwe, maar terugkerende klant. Ik heb niet voor niets gekozen terug te keren bij KPN, maar we kunnen toch wel van een valse (her)start spreken nu.

Hi @Decca en welkom op het forum!

Ook (bijna) welkom terug bij KPN. Wat zuur dat de monteur niet sneller kon komen. 😕 Als dat het eerste moment was dat mijn collega te zien kreeg dan is eerder helaas niet mogelijk.

Heb je geen gebruik gemaakt van de overstapservice toevallig? Dan stopt je abonnement bij Ziggo namelijk pas als je diensten bij KPN werken. 

Als dat niet het geval is en je zit zonder die tijd zonder diensten, dan kun je het beste weer met ons bellen via 0800-0402 en vragen of je een noodpakket kunt ontvangen. 
Als dat kan dan heb je in elk geval diensten totdat de monteur langskomt. 🙂