Skip to main content

Glasvezelkast aangesloten maar glasvezel lampje brand niet terwijl wel sms gehad dat ie aktief is

Er zit geen grondplaat maar wel ander onbekend glasmodem.

Connector daarvan in box gestoken.


 


Dit moet toch werken?


 


Kan ik ergens zien of verbinding daadwerkelijk aktief is?

 


@Peter van der Heide deze type aansluiting komt mij niet bekend voor kan je svp wat meer foto(s) maken van de hele situatie zodat we meekunnen denken. Sws is groen op blauw ook nadelig voor de werking vd verbinding. Het is altijd groen op groen of blauw op blauw.


 


Dit is de situatie nu.

Kpn heeft glasvezelkast gestuurd maar oude situatie was een modem ( hangt er onder) kon die niet opgeklikt worden dus heb de connector handmatig er in geplugd 


Dit is de situatie nu.

Kon heeft glasvezelkast gestuurd maar oude situatie was een modem ( hangt er onder) kon die niet opgekookt worden dus heb de connector handmatig er in geplugd 

Sorry Peter ik ben deze type aansluiting nog nooit tegen gekomen bij een klant icm met een kpn verbinding, misschien weet iemand anders op dit forum hier meer over..?


Hi @Peter van der Heide, welkom hier. 

Ik moet eerlijk bekennen dat dit mij ook niet erg bekend voorkomt, jij bent wel klant bij KPN? En heeft de monteur dit zo gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

 


Ja mijn dochter is net klant geworden en heeft die glasvezelbox opgestuurd gekregen.

Aan de muur hangt een 20 jarige modem van XMS en later Telfort, waar deze nieuwe niet op past.

Grondplaat moet ze zelf regelen is er gezegd.

 


Dan kijk ik ook even mee. Is de postcode en huisnummer in je profiel de juiste? Dus van je dochter?


Nee dat is mijn profiel, maar er komt van de week een monteur.

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Word vervolgd.


Nee dat is mijn profiel, maar er komt van de week een monteur.

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Word vervolgd.

Ik hoor het graag, en anders kijk ik alsnog mee.Â