Skip to main content

Sinds een maand of 2 geleden is in mijn huis de kabel aangesloten van buiten naar binnen en hangt het standby voor de nieuwe “modem “ om dan eindelijk over te gaan van netwerk naar glasvezel.

bij het verlaten van de klus vertelde de monteur dat er binnen 2 weken contact zou worden opgenomen door kpn.

er zou dan materiaal worden verstuurd dat ik dan kan gaan aansluiten. Het abonnement is al omgezet in de kpn store en mocht die verandering plaats vinden dan gaat die factuur pas in werking.

nu is het al een paar maanden gelden en heb nog steeds niets gehoord van kpn.

via de site kan ik geen contact ,laat staan mijn vraag stellen dus dan maar via deze weg.

dus , graag hoor ik wanneer ik mijn receiver/modem ontvang en of over kan gaan naar glasvezel ? Wat is de vertraging of reden dat het niet doorgaat ?

graag een update.

vriendelijke groeten. 

M langezaal 

Heb je al gekeken op https://www.kpnnetwerk.nl wat de status van jouw adres is?


Mijn status is verjaard/ vermaand ? Maw tm

juni dan zou het moeten werken /  zou het al aangesloten moeten zijn maw kpn is op papier 3 maanden te laat  ! Maar …. Heb het voor de 2e keer maar weer online ingevuld de update online info brief om wederom weer te wachten wanneer je iets gaat horen van kpn . Word vervolgd 


Hoi @Mies1968 . Welkom op het forum.

Ik wil anders ook wel even meekijken. Of ik iets kan betekenen weet ik nog niet maar daar komen we dan wel achter.

Kun je je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Profiel is aangevuld maar de vraag blijft simpel . 2 monteurs zijn hier binnen geweest , hebben de kabel van buiten naar binnen gebracht en aangesloten op een wit kastje tja en dat was het ? 

 


Hoi @Mies1968 .  Wat er ontbreekt is een gereed melding door de netwerkleverancier (KPNNetwerk). Daar heb ik zojuist een ticket voor aangemaakt. 

Mocht je vrijdag nog niks gehoord hebben, laat het mij hier even weten.