Skip to main content

Ook wij zijn helaas overgeschakeld op glasvezel en sindsdien alleen maar ellende, wegvallende wifi verbinding stagnatie tv valt niet naar te kijken. 
ook de radio hapert continu.

monteur langs geweest, router vervangen alles gecontroleerd, helaas zonder resultaat.

uren aan de lijn hangen resetten , resetten  en nogmaals resetten.

het niet kunnen volgen van series

traag internet en daardoor vastlopende programma’s  thuiswerken onmogelijk. Slechte zaak  .

terug naar koper is niet meer mogelijk. Contract opzeggen kan niet zitten wij aan vast. 
overweeg nu mijn rechtsbijstandsverzekering aan te spreken en een melding te doen bij radar of kassa.

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ook wij zijn helaas overgeschakeld op glasvezel en sindsdien alleen maar ellende, wegvallende wifi verbinding stagnatie tv valt niet naar te kijken. 
ook de radio hapert continu.

monteur langs geweest, router vervangen alles gecontroleerd, helaas zonder resultaat.

uren aan de lijn hangen resetten , resetten  en nogmaals resetten.

het niet kunnen volgen van series

traag internet en daardoor vastlopende programma’s  thuiswerken onmogelijk. Slechte zaak  .

terug naar koper is niet meer mogelijk. Contract opzeggen kan niet zitten wij aan vast. 
overweeg nu mijn rechtsbijstandsverzekering aan te spreken en een melding te doen bij radar of kassa.

 

 

Hebben ze ook al je glasvezel kastje vervangen ?


Het glasvezelkastje is niet vervangen,  de router en tv ontvanger wel.


Het glasvezelkastje is niet vervangen,  de router en tv ontvanger wel.

Gewoon weer bellen dan, klacht uit leggen. Dan zal een monteur ook het glasvezel kastje moeten testen / uitwisselen. Heb je hem al een twee minuten van het stroom af gehad ?


Ja herhaalde malen gedaan. Is bijna een standaard protocol geworden om een uurtje zonder storing te kunnen internetten of tv kijken.


Ja herhaalde malen gedaan. Is bijna een standaard protocol geworden om een uurtje zonder storing te kunnen internetten of tv kijken.

Gewoon opnieuw een monteur laten inplannen door KPN, als het niet werkt zullen ze toch verder moeten kijken.

 

Vul anders alvast bij je profiel op dit forum je gegevens in, je klant nummer enzv. 
 

Een moderator zal snel aan je topic toekomen, hij kan dan je modem uitlezen en indien hij nodig acht een monteur inplannen.


Dank voor de tip.


Admin: klantgegevens verwijderd uit openbare post


@JAC 1 je moet het niet openbaar zetten maar hier invullen https://forum.kpn.com/settings/profile


Hi @JAC 1, we hebben je privégegevens uit je bericht gehaald. Dit forum is openbaar en daarom voor alle bezoekers zichtbaar.

Ik ben wel benieuwd wat die eerdere monteur precies gedaan heeft; heeft die toen ook een oorzaak gevonden? Of had hij een vermoeden over de oorzaak? Als het niet werkt, en dat ligt niet aan je eigen spullen thuis, dan zou ik z.s.m. weer bellen voor een nieuwe monteur. Onze collega's bij de klantenservice kunnen die voor je inplannen.


Reageer